JailyTina Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Skrevet 3. Januar 2007 Hei! Jeg er da ei jente på snart 21 som har en omplassert schæferhan på 2 år. Tidligere har jeg hatt en West Highland White Terrier og var en tid fôrvert for ei lita cocker tispe. Cocker tispa døde dessverre av hjertestans. Hun hadde ikke hatt noe godt liv stakkar. Westien ble 8 år gammel før sykdommer tok knekken på vesla mi.. Men nå har jeg da altså en frisk og rask schæfer gutt: Mikey. Han har vært igjennom mye, men har blitt en god og stabil hund. Fordi han ikke ble sosialisert som liten er det en del prøvelser rundt både nye mennesker og hunder, men han lærer fort og har så vidt begynt å "lande"... Ble medlem her for en tid tilbake og fant plutselig ut at jeg ikke hadde sagt noe særlig hei. Så: Hei! :icon_fun:
Symra&Pippin Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Skrevet 3. Januar 2007 Hei på deg Zufy! Høres ut som du gjør en fin jobb med Mikey, tenk om alle hunder med en dårlig start på livet kunne fått en sjanse til...
Vala Skrevet 3. Januar 2007 Rapporter Skrevet 3. Januar 2007 Hehe, alltid kjekt når folk sier "hei" Velkommen skal du være, Zufy! Mikey høres kjekk ut, legg ut et bilde av godgutten da!
Yodel Skrevet 5. Januar 2007 Rapporter Skrevet 5. Januar 2007 Velkommen, velkommen :icon_fun: Søt boff du har!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar