borderen Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Både veldig vakker og veeeeldig flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 14. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Det gikk ikke så bra resultatmessig, men vi gjennomførte jo alle poster med stor iver og glede, alle dummies ble funnet og hentet inn. Det som var skikkelig gøy var å se at ting har løsnet med negativt stress i forhold til jaktsituasjon! Lisa viste en stødighet og en rolig holdning under hele dagen som var en fryd, siden vi har trent så mye på passivitet og ro. Ordentlig flink var hun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Godt å høre at det har løsnet med stresset. Vi er litt der nå, jeg og Decoy ("mycket herlig, men het hund" - sitat Anita Norrblom), så jeg gleder meg over alle som klarer å få bukt med det. Jeg ser lyset nærme seg mer i tunnelen eller noe slikt Dyktige er dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 14. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Godt å høre at det har løsnet med stresset. Vi er litt der nå, jeg og Decoy ("mycket herlig, men het hund" - sitat Anita Norrblom), så jeg gleder meg over alle som klarer å få bukt med det. Jeg ser lyset nærme seg mer i tunnelen eller noe slikt Dyktige er dere Vi har vel kanskje måttet bruke ekstra mye hjerneceller og tålmodighet på det problemet siden jeg ikke skjønte så mye av dette når jeg fikk Lisa.. Vi har vært heelt tilbake til scratch og etter 2 år med bare "idiot-trening" så ser jeg endelig resultater, sikkert litt i kombinasjon at hun blir eldre og ting faller på plass for henne. Er uansett glad for at jeg ikke har gitt meg, for jeg tror hun kan fortsette å gjøre det bra på B prøver og hvis hun holder denne trenden så blir det deltagelse i NM enten i år eller neste år. Når hun kan beholde roen på de fellestreningene som vi er på (litt av et loppesirkus, hihi) så er alt mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2008 Vi har vel kanskje måttet bruke ekstra mye hjerneceller og tålmodighet på det problemet siden jeg ikke skjønte så mye av dette når jeg fikk Lisa.. Vi har vært heelt tilbake til scratch og etter 2 år med bare "idiot-trening" så ser jeg endelig resultater, sikkert litt i kombinasjon at hun blir eldre og ting faller på plass for henne. Er uansett glad for at jeg ikke har gitt meg, for jeg tror hun kan fortsette å gjøre det bra på B prøver og hvis hun holder denne trenden så blir det deltagelse i NM enten i år eller neste år. Når hun kan beholde roen på de fellestreningene som vi er på (litt av et loppesirkus, hihi) så er alt mulig! Mhm, men nå har du sikkert lært utrolig mye av det Og det virker som vi alle må igjennom noe sånt før vi skjønner hvordan det henger sammen. Og så er det vel typisk nybegynner å gjøre alt for mye alt for tidlig. Grunntrening, hva er det for noe liksom Jeg har heldigvis blitt huket tak i og ristet litt vett i av dyktige folk (blant annet Norrblom, som jeg ikke får rost nok) som så faresignalene klart og tydelig. Og jeg tok det ganske fort siden vi har hatt en hylehund (som ikke hyler nå lengre ). Skal på fire treningssamlinger/kurs med samme instruktør som sit iløpet av vinteren/våren nå, så kanskje jeg og tullingen kommer oss på rett spor, og ikke kræsjer i 240 km/t i veggen. Litt dumt å ødelegge en ellers lovende hund fordi man vil for mye alt for fort ... Blir spennende å se hvordan det går med dere fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Skrulling... Hipp hurra! Sniff sniff.. det lukter pølser og is! Så kom pus og avbrøt alt: Og da måtte han også tas bilde av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Vi ble forresten nr 12 av 25 i åpen klasse på working test, så da landa vi midt på treet som jeg regna med etter prøveslutt. Hadde selvfølgelig kalkulert meg inn blant de tre beste før vi starta, men vi får prøve det neste gang! Og neste gang skal jeg ikke dra henne med på biltreff i to hele dager før prøven tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Dere er så flinke! Lisa er nydelig og søt som alltid. Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 18. Mai 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 På felles trening: På søndagstur idag: Måtte prøve mobilkameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 18. Mai 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2008 Lisa er like pen som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Bilder fra tur i dag (det er lenge mellom hver gang jeg tar med kameraet nå): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 4. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Min fineste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gry83 Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 hun er virkelig nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Hun er vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Hun er kjempefin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Min favoritt labbe! Flotte bilder. Med sol og greier! *glede seg til sola komme tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Min favoritt labbe! Min og! Hun er flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Flott jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 4. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2009 Hun er virkelig nydelig! Jeg har tittet litt på hjemmesiden din også! Herlige bilder du tar! Men jeg måtte le litt av det ene bildet hvor det ser ut som dere er midt i skogen og hun sitter på stubben. På det andre bildet hvor hun hopper ned ser du et 30-skilt i bakgrunnen Er det ment for Lisa kanskje? * Ikke løpe fortere ned bakken enn 30 km/t * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2009 Lisaflisa har tatt blodprøve i dag som vi har sendt til Optigen labratoriet i USA for å se om hun kan være anleggsbærer av PRA. Håper og tror på clear men kan ikke være 100% sikker siden faren hennes ikke er testet. Vi får svar om 2-4 uker 5ml bloodsample Lisa liker å ligge på flisene i gangen, varmekabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 16. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2009 Hun har blitt skikkelig muskuløs siden sist jeg så bilder av henne! Flott er hun Håper du får fri på blodprøven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 16. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2009 Hun har blitt skikkelig muskuløs siden sist jeg så bilder av henne! Flott er hun Håper du får fri på blodprøven Ja, hun har lagt seg ut litt og bygd litt muskler, synes det er kledelig Ja det håper jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2009 Så fin hun er i kroppen! Og søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 22. Januar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 I dag fikk jeg mail av Optigen i New York, de har mottatt blodprøven og regner med å sende meg svar om 2 uker =)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2009 Lykke til. Håper på det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar