TonjeM Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Gratulerer!! Dere er bare impressive altså! 1 Siter
Taz Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Dere er så flinke. *bøye seg i støvet* Og jeg er veldig misunnelig på deg som har Action. Peneste mallen, både på utsiden og innsiden. 1 Siter
Puttiva Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Så fantastisk flinke dere er, og så heldige dere er som har hverandre! 1 Siter
Lica Skrevet 20. Juli 2014 Rapporter Skrevet 20. Juli 2014 Gratulerer så mye til deg og fiiine Action! Dere er helt fantastiske! Ukas arbeid består dere nok med glans, som alt annet 1 Siter
Teserere Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Skrevet 21. Juli 2014 Fantastisk jobbet av dere begge Gratulerer, og lykke til videre 1 Siter
Siri Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Skrevet 21. Juli 2014 Det er vel bare å bøye seg i hatten for dere altså . Imponerende! 1 Siter
Guest Christine Skrevet 21. Juli 2014 Rapporter Skrevet 21. Juli 2014 Helt fantastisk rått!! Dere er knallflinke! Siter
Marthe Skrevet 28. August 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2014 Vet du, jeg blir helt RØRT når jeg leser alt dere får til ! Fy søren så flinke dere er! RESPEKT! Jeg er mektig imponert! Gratulerer! Sent from my iPhone using Tapatalk Gratulerer! Dere er bare impressive altså! Dere er så flinke. *bøye seg i støvet* Og jeg er veldig misunnelig på deg som har Action. Peneste mallen, både på utsiden og innsiden. Dreamteam! Gratulerer så mye Så fantastisk flinke dere er, og så heldige dere er som har hverandre! Gratulerer så mye til deg og fiiine Action! Dere er helt fantastiske! Ukas arbeid består dere nok med glans, som alt annet Fantastisk - gratulerer så mye! Fantastisk jobbet av dere begge Gratulerer, og lykke til videre Det er vel bare å bøye seg i hatten for dere altså . Imponerende! Rått Gratulerer så mye Helt fantastisk rått! Dere er knallflinke! Tusen takk alle sammen :D Vi kom hjem på søndag etter ei uke på Voss. Det obligatoriske å bestå er lille teig som er 250 meter x 500 meter. Den skal inneholde en gjenstand og en person, maks tid man kan bruke er 1,5 time. Action brukte 12 minutter totalt på gjenstand og person Resten av uken inneholder masse forskjellige oppgaver (bla. 18 timers øvelse), og selv om det ikke er mer som skal beståes, så går det på helhetsinntrykk tilslutt. Resultatet ble at jeg reiste hjem med en godkjent redningshund Jeg er ufattelig stolt over Action! 14 Siter
jaktlykke Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Gratulerer så vanvittig mye - jeg bøyer meg i støvet for dere!!!! 2 Siter
Snoffe Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Gratulerer så mye! Det er helt vanvittig bra Og det er mange der ute som kommer til å være dere evig takknemlig for at dere gjør den jobben dere gjør 1 Siter
AnnikenK Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 En god ting kan ikke sies for ofte: Dere er et knallteam. Gratulerer så mye 1 Siter
maysofie Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Fy flate, for noen jenter! Gratulerer så mye, dere er virkelig fantastiske 1 Siter
PrimaDonna Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Dette er fantastisk moro å lese!! . Når en legger ned stor innsats, daglig, over lang tid, og får resultater,... Undres hvordan feirer man slike ting, er vel nesten umulig. 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 28. August 2014 Rapporter Skrevet 28. August 2014 Blir helt rørt jeg Godt jobbet begge to, og gratulerer så mye!!! Siter
SiriEveline Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Dere altså! Flinke er dere 1 Siter
Guest Christine Skrevet 29. August 2014 Rapporter Skrevet 29. August 2014 Blir helt rørt jeg Godt jobbet begge to, og gratulerer så mye!! Begynte nesten å slippe litt jeg og! All min respekt til dere! Siter
Marthe Skrevet 19. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2015 Gratulerer så vanvittig mye - jeg bøyer meg i støvet for dere! Gratulerer så mye! Det er helt vanvittig bra Og det er mange der ute som kommer til å være dere evig takknemlig for at dere gjør den jobben dere gjør En god ting kan ikke sies for ofte: Dere er et knallteam. Gratulerer så mye Fy flate, for noen jenter! Gratulerer så mye, dere er virkelig fantastiske Gratulerer så mye Dette er fantastisk moro å lese! . Når en legger ned stor innsats, daglig, over lang tid, og får resultater,... Undres hvordan feirer man slike ting, er vel nesten umulig. Hatten av! Blir helt rørt jeg Godt jobbet begge to, og gratulerer så mye! Dere altså! Flinke er dere Begynte nesten å slippe litt jeg og! All min respekt til dere! Tusen takk for fantastisk fine kommentarer! Jeg er veldig usikker på hvor tiden blir av... Extra er blir 8 år i dag! Heldigvis så er hun 2 år i både hodet og kroppen Jeg planlegger også kull på Action. Mer om det kan leses her 7 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Skrevet 19. Mars 2015 Gratulerer med dagen til Extra Gøy å følge dere på instagram! Siter
SiriEveline Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Skrevet 19. Mars 2015 Jeg planlegger også kull på Action. Mer om det kan leses her Tenk å ha en liten baby-Action a! Siter
Heidihj Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Skrevet 19. Mars 2015 Hadde ikke fått med meg at Action er blitt godkjent redningshund. Gratulerer så utrolig mye! Fantastisk prestasjon Så spennede med kullplaner! Lykke til Siter
Recommended Posts