Bee Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Vi har tenkt oss nedover til Sandefjord denne helgen og stille våre hunder. Vi har aldri vært i Sandefjord før og trenger tips til overnattingsteder hvor det er lov til å ha hund, selvsagt;) Litt langt for oss å reise, men vi vil så gjerne stille junioren vår for denne dommeren, mye fordi han tidligere har dømt hennes mor og far hjemme i UK. Flere som har tenkt seg dit, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Jada, skal selvfølgelig dit vet ikke om jeg stiller egen hund, men skal kanskje stille dvergpinscher, og sikkert saluki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Vi skal - debut i juniorklasse Lørdag vi stiller, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Jeg hadde veldig lyst men...: Gr.8: (alle unntatt Retrieverrasene og spanielrasene):Ing-Marie Hagelin (Sverige) Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Vi skal også på lørdag, stiller Ruby i Jr klassen , vår debutt der (spennenes ) Vi stiller også lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 26. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Ingen som vet om et overnattingssted da? *liker å ha orden i sakene lenge før* Tuppetroll: Da er vi to som debuterer med juniorer da. Gleder meg enormt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Jada, skal selvfølgelig dit vet ikke om jeg stiller egen hund, men skal kanskje stille dvergpinscher, og sikkert saluki Og kanskje dalmis eller mops, Line;) Stiller Pepper i valpeshow for første gang *gleder seg* Stiller kanskje mopsen til en kompis, og seff mine sakukijenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Endel Serchaj, Shade(Borzoi) Felix(Bichon Havanais) Extra(Italiensk Mynde) Boris (Engelsk bulldog) Don (Rottweiler) Og sikkert en eller annen jeg har glemt 8-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
molly Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Jeg har tidligere bodd på Sandefjord Motorhotell med hund. Ikke akkurat noe luksussted, men det var i det minste veldig hundevennlig. Ligger en skytterbane e.l i nærheten (i hvert fall ble det skutt en masse når jeg var der) så en skuddredd hund trives antakelig ikke så godt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Vi skal stille, jeg må bare få meldt på Det er vel på tide, etter neste ett års pause... håper på litt bedre enn gul denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. November 2006 Rapporter Share Skrevet 26. November 2006 Pappa bor i Sandefjord, så jeg kan sikkert sparke ut han en helg, og låne ut sofa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 27. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Jeg har tidligere bodd på Sandefjord Motorhotell med hund. Ikke akkurat noe luksussted, men det var i det minste veldig hundevennlig. Ligger en skytterbane e.l i nærheten (i hvert fall ble det skutt en masse når jeg var der) så en skuddredd hund trives antakelig ikke så godt der. Mine er ikke skuddredde, det er nok heller jeg som ikke trives med bam-bam rundt ørene Vi er ikke så kresne, så lenge det er dusj så jeg får badet hundene (og meg selv ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Vi er ikke velkomne der heller vi Men hadde vært morsomt å dratt en tur å sett, er da ikke langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Jeg regner med at jeg skal stille Zira der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. November 2006 Rapporter Share Skrevet 27. November 2006 Vi er ikke velkomne der heller vi Men hadde vært morsomt å dratt en tur å sett, er da ikke langt Dere har jo spesial helgen etterpå? Nå er vi meldt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Vi skal stiller embla og buffy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 28. November 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Er nesten missunnelig på dere som bor sør/øst i landet, kan jo være med på nye gøy hver mnd dere. Her oppe er det ikke noe på plakaten før i mai(?)..... Da må man bare sette seg i bilen og kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2006 Hvem skal til Sandefjord for enten å stille, se på, eller annet, på starten av nyåret? Sandefjord Hundeklubb, 21/22.01.2006, Pingvinhallen Sandefjord, altså. Jeg skal stikke Chessea i AUK. Meldte meg på og betalte i går! Gleder meg masse. Det blir det første ikke-NKK-utstillingen jeg og Chessea stiller på. Håper virkelig på en bra plassering. Så, hvem andre har tenkt seg dit? Slått sammen av moderator Lill; Tråd allerede startet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2006 jeg har meldt på ruby, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Har meldt på Kokos på søndag, men ikke sikker på om jeg tar turen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Jeg skal stille Sara i valpeshow:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Tror jeg tar meg en tur. Skal nok stille Duna og Dinari på valpeshowet. Skal muligens stille Echo også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Jeg har meldt på Ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Grrr! Jeg har enda ikke fått betalt, og nå får jeg ikke opp PM med kontonr! Noen som vet om et nr jeg kan ringe eller noe??:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 16. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2006 Ring et av disse nummerene. Det gjorde jeg da jeg lurte på noe ang. betaling, og jeg fikk et hyggelig svar! Hege Larsen (utstillingsleder): 33 47 28 52 / 90 76 65 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar