Gå til innhold
Hundesonen.no

Sandefjord Hundeklubbs utstilling 20-21 januar 07


Bee

Recommended Posts

Vi har tenkt oss nedover til Sandefjord denne helgen og stille våre hunder. Vi har aldri vært i Sandefjord før og trenger tips til overnattingsteder hvor det er lov til å ha hund, selvsagt;) Litt langt for oss å reise, men vi vil så gjerne stille junioren vår for denne dommeren, mye fordi han tidligere har dømt hennes mor og far hjemme i UK.

Flere som har tenkt seg dit, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Jeg har tidligere bodd på Sandefjord Motorhotell med hund. Ikke akkurat noe luksussted, men det var i det minste veldig hundevennlig.

Ligger en skytterbane e.l i nærheten (i hvert fall ble det skutt en masse når jeg var der) så en skuddredd hund trives antakelig ikke så godt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere bodd på Sandefjord Motorhotell med hund. Ikke akkurat noe luksussted, men det var i det minste veldig hundevennlig.

Ligger en skytterbane e.l i nærheten (i hvert fall ble det skutt en masse når jeg var der) så en skuddredd hund trives antakelig ikke så godt der.

Mine er ikke skuddredde, det er nok heller jeg som ikke trives med bam-bam rundt ørene :P

Vi er ikke så kresne, så lenge det er dusj så jeg får badet hundene (og meg selv :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten missunnelig på dere som bor sør/øst i landet, kan jo være med på nye gøy hver mnd dere. Her oppe er det ikke noe på plakaten før i mai(?)..... Da må man bare sette seg i bilen og kjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvem skal til Sandefjord for enten å stille, se på, eller annet, på starten av nyåret?

Sandefjord Hundeklubb, 21/22.01.2006, Pingvinhallen Sandefjord, altså.

Jeg skal stikke Chessea i AUK. Meldte meg på og betalte i går! :lol: Gleder meg masse. Det blir det første ikke-NKK-utstillingen jeg og Chessea stiller på. Håper virkelig på en bra plassering.

Så, hvem andre har tenkt seg dit?

Slått sammen av moderator Lill; Tråd allerede startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...