Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjerf med tekst på

Nokia

Recommended Posts

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Lill: Da kanskje Loke endrer synet ja! Når han får en sånn skjønn frøken med på tur.

Kjøpte på skipet for 45,- :) Står "The Real Boss" på det :)

Fotobevis:

20061119_0420.jpg

Guest Christine
Skrevet

Lill: Da kanskje Loke endrer synet ja! Når han får en sånn skjønn frøken med på tur.

Fotobevis:

*klippe*

Hihi..Der har vi sjefen ja..Sovende :rolleyes: Men jeg begynner serriøst og lure på hva skjerfene gjør med bikkjene våre jeg! Milo har blitt sånn skikkelig tøff i det siste, lever opp til skjerfet sitt jo! B) Så ikke gå i en glassbutikk med hunden din med "Her comes trouble" skjerfet på! :)

Tror jeg skal kjøpe flere skjerf jeg! :)

Skrevet

Kjøpte på skipet for 45,- :) Står "The Real Boss" på det ;)

Luke fikk et sånt skjerf i feriegave av nevøene mine. Aner ikke hvor de kjøpte det :)

Skrevet

Har sett dem i diverse Norske Zoo&Frø-butikker jeg har vært innom lately. Og på Hamar da såklart :icon_redface:

De har i den vinbutikken på Lagunen også. Lurer på å kjøpe et... :)

Skrevet

Nå fikk ikke jeg opp bildet, men jeg fikk et skjerf til Odin, som var kjøpt i dyrebutikken her, så jeg regner med de har slike i andre dyrebutikker også... ;):)

15112006120_LITE.jpg

:icon_redface::) Noen har vært bort på døra deres eller??

Skrevet

De har i den vinbutikken på Lagunen også. Lurer på å kjøpe et... :)

Vinbutikk? :icon_redface:

Men hvis de har dem på Lagunen så skal jeg løpe(praktisk talt, bor 10-15 min unna ;) ) og kjøpe, hehe :)

Skrevet

Men hvis de har dem på Lagunen så skal jeg løpe(praktisk talt, bor 10-15 min unna ;) ) og kjøpe, hehe :)

"Vinhuset mye moro" heter den. I 1. etasje tror jeg, de hadde slike skjerf på et stativ ved inngangen. Ellers har de mye rart, det er en gøy butikk :)

PS: Fant nettsiden: http://www.mye-moro.no/

Skrevet

Men hvis de har dem på Lagunen så skal jeg løpe(praktisk talt, bor 10-15 min unna :) ) og kjøpe, hehe :)

De har dem i dyreforretningen på Lagunen også. Mener jeg ganske så sikkert.

Skrevet

"Vinhuset mye moro" heter den. I 1. etasje tror jeg, de hadde slike skjerf på et stativ ved inngangen. Ellers har de mye rart, det er en gøy butikk :icon_redface:

PS: Fant nettsiden: http://www.mye-moro.no/

Åja, deeer ja! Det vet jeg jo hvor er, men har ikke fått med meg at det het "Vinhuset" :) Tenker mer på det som "dill-dall-butikken". ;)

Får ta en tur på vinhuset og dyrebutikken da :)

Skrevet

Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte slike selv jeg...

Ingen som vet av noen nettbutikker som har? Unntatt Zolziden...

Skrevet

skjerf.jpg

Chicka har dette, jeg kjøpte det på Majorstua, ikke i dyrebutikken men i en slags suverni butikk.

Syntes den var så morsom til Chicka siden hun har litt ekstra rundt magen :o

Skrevet

hehe...

De er kule da.. tenke å kjøpe sånn til Tini å...

I oslo så tror jeg at jeg har sett de i morro butikken i 2 etg på Manglerud senteret.

Skal innom på lørdag å se.

Skrevet

Jeg kjøpte to stk i sverige i sommer.

Den ene står det "jeg er ikke så farlig som jeg ser ut"

og på den andre står det " Matfars elskling"

KJøpte på nordbysenteret jeg, matbutikken.

Skrevet

Nå har Ike også fått seg sånn! Kjøpte den det står "here comes trouble"på til han,var den som passet best av de som var der. Selvom jeg synes de "matmor er singel" skjerfene er råstilige da,men tror ikke jeg får meg til å ha det på han ute på tur ;):P

• 2 weeks later...
Skrevet
Ja jeg så det, den kuleste var "Matmoren min er singel" :o

Jeg bestemte meg jo for å handle på søndagen, så da var det bare "matfaren min er singel" igjen! <_< Men fikk nå tak i en passende en alikevel! :icon_redface:

NKKHamar038.jpg

Rita var ikke så veldig fornøyd da...!

• 2 weeks later...
Skrevet
Hihi, Tia har "jeg er ikke så farlig som jeg ser ut!".

Jeg kjøpte min i dyrebutikken hvor jeg jobber

Det er jo nettopp det hun er joo :wub:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...