Gå til innhold
Hundesonen.no

Dere som ikke skal til hamar.


MarieR

Recommended Posts

Noen her skal vel være hjemme i helga også?

Så, siden vi er så uheldige og ikke få med oss nordisk vinner, hva skal dere og hundene i helga? Gi hunden griseøre, deg selv en stor pose smågodt og deppe? :)

Ask skal mest sannsynlig få seg en tur til byen, litt miljøtrening har han så godt av :D dessuten er det noe vi ikke gjør så ofte, så det er gøy når vi først gjør det. Skal innom en del dyrebutikker å shoppe litt til dyrene i huset også.

Ellers skal jeg sove ut. må kanskje lese litt til prøve, men tipper det blir nedprioritert eller "glemt" :P

så skal jeg hvertfall tenke på hvor mye jeg vil til hamar, og hvor heldige dere som skal dit er, også skal jeg tenke på at neste år SKAL jeg også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag passer jeg Hera, og vi ligger her i sofaen å slapper av. Jeg skjemmer henne kanskje litt bort mens hun er her men :) Imorgen skal jeg trene, se litt håndball og lese juss. Er stort sett det det går i om dagene. Og så driver jeg med nedtelling til jeg skal treffe Buster å Tore igjen. Bare ei uke igjen nå så :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vel bare sitte hjemme og furte for at jeg ikke får dratt oppover til hamar :)

Neida, hvis det blir opphold så skal jeg ut gå i skogen med Nova og Nadia.

Også må jeg vel ut og trene, så vi kan gå Lp på hamar neste år ( drømme seg bort ).

ikke så mye spennende akkurat...Selvfølgelsig kose masse med hundene, og lese den nye hundeboke jeg fikk i posten idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser dessverre ikke til Hamar i år. :) Fikk besøk fra store søster igår å hu blir her til mandag.Kommer nok ikke til å gjøre så mye,bare være "barnevakt" for en gal fransker. :D I natt pissa han i senga mi,og idag pissa han på de nye skoa mine.For en valp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var da i hamar i går, så på lp og ag. Og tittet litt bortom utstillingsringene!

men lørdag og søndag skal jeg nok finne på noe :)

Idag skal vi slappe av og en tur i skogen og bare kose oss :D

Søndag blir det vel kanskje en tur på gjerpen så bikkjene får løpt i et par timer :P

Egentlig ikke noe deppa for at jeg ikke får vært i hamar lørdag eller søndag, lp jeg ville ha med meg og det fikk jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var da i hamar i går, så på lp og ag. Og tittet litt bortom utstillingsringene!

men lørdag og søndag skal jeg nok finne på noe :)

Idag skal vi slappe av og en tur i skogen og bare kose oss :D

Søndag blir det vel kanskje en tur på gjerpen så bikkjene får løpt i et par timer :P

Egentlig ikke noe deppa for at jeg ikke får vært i hamar lørdag eller søndag, lp jeg ville ha med meg og det fikk jeg :P

Vet du hvordan det gikk med buhunden i klasse 3? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, så er jeg dypt misunnelig på dem som har pengene til å reise...

Så det er altså hovedutgangpunktet mitt for helgen, hehe..

Ellers ser helgen min sånn ut:

Rydde gangen, badet og kjøkkenet.. Og lese på jussen, maaaaasse!!

Kose meg med tøtto og Sofus!

Hm, ja. Kan bli en rolig helg med andre ord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også i Hamar i går(fredag) å gikk lp med Yaris og leverte Emma.

I dag skal jeg ned til brodern og vovsen dem,så ikke Yaris depper så fælt,åsså skal sniiiiile brodern hjelpe meg å lage ny hjemmeside i fp :lol:

Søndag kommer mamma og pappa og skal henge om noen nye gardiner for meg,å litt forskjellig,åsså skal vi på bursdag etterpå,ikke noe å ligge på latsiden denne helga nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Ike har vært på skogtur idag tidlig,og vært på besøk hos moren min.Nå har vi nettopp vært ute en tur igjen,og Ike har kost seg med en grisehale siden vi kom inn. Jeg har kjøpt meg godis og gjort meg klar for en skikkelig sofakveld :lol: Imorgen tidlig drar vi på ag-fellestrening.Så helga er da fin den,selvom det ikke ble noe hamartur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nesten en helt vanlig helg for meg. Var å gikk tur med Ero tidligere idag mens det ennå var lyst og da trente vi også litt. Har sittet å lest til matteprøve på tirsdag og lest litt bok(Iskaldt bedrag).

I morgen blir det vel mer øving til matteprøven, være ute mens det er lyst og avslapping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det vanlig fredag med tur og TV-sløving!

I dag var vi først i skauen med bikkjene, før vi reiste til Holmestrand og hilste på Lene og hennes herlige curly-hester! Jammen fikk vi en ridetur alle sammen. Det er hundre år siden jeg har ridd og Ingvild og Ane har vel sittet på hesteryggen èn gang før! Det var kjempestas! :):)

Da vi kom hjem derfra, var det to spinnville bikkjer som var letta over at menneskene deres kom tilbake og var klare for tur igjen...

I kveld blir det TV og godteri.

I morgen blir det tur i skogen og kanskje litt husarbeid! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slappe av og nyte en rolig helg til det fulle :lol: Bare stresse ned og ikke tenke på noe jeg skulle ha gjort. Trene hundene er også en del av helgen.

Ellers idag har jeg vært på restaurant og vært ute med noen venner jeg ikke har sett på evigheter, siden de fleste studerer andre steder eller går på folkehøyskole rundt i landet. En kamerat kom fra Kragerø som jeg heller ikke har sett på lange tider. Herlig å se den gamle gjengen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme hos foreldrene mine og slapper av. Mistenker at moren til valpen min får løpetid snart, så jeg sitter å ser på valpe ting :lol:

Ellers så nærmer Tassa seg også løpetid, derme er hun ikke noe grei å trene med i disse dager :rolleyes: Så nå er det full fres med Gobben :)

Så sitter jeg å tenker på hvor kjekt det hadde vært på Hamar :rolleyes: Gleder meg til neste år, når jeg skal reise opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var også i Hamar i går(fredag) å gikk lp med Yaris og leverte Emma.

I dag skal jeg ned til brodern og vovsen dem,så ikke Yaris depper så fælt,åsså skal sniiiiile brodern hjelpe meg å lage ny hjemmeside i fp :D

Søndag kommer mamma og pappa og skal henge om noen nye gardiner for meg,å litt forskjellig,åsså skal vi på bursdag etterpå,ikke noe å ligge på latsiden denne helga nei :P

off topic, men :P

så deg gå LP med Yaris ;) så flinke dere var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...