Gå til innhold
Hundesonen.no

Fellestrening i Oslo området lørdag 4 november?


Mud

Recommended Posts

Luna er skjønning!

Trening090_edited.jpg

Trening093_edited.jpg

Z'n og jeg bøller/leker

Trening096_edited.jpg

;) Sjekk mongo-blikk

Trening097_edited.jpg

også må han leke litt med Annette

Trening098_edited.jpg

Skjønneste Faro'n til tante det! ;)

Trening099_edited.jpg

Z flørter... Igjen... ;)

Trening100_edited.jpg

Ser ut som Lita slapper av, det er bare lyv..... :rolleyes:

Trening103_edited.jpg

Lita og jeg i lineføring

Trening105_edited.jpg

EmmaogLikkalek, litt skrekkblandet fryd fra Emmas side!

Trening110_edited.jpg

*dele litt til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Trening114_edited.jpg

Ulven Likka

Trening117_edited.jpg

Vet ikke helt hva de prøver på her jeg men... ;)

Trening118_edited.jpg

Felles-kenguru-dekk...? *flir*

Trening119_edited.jpg

endelig fikk Likka og Loke leke!

Trening120_edited.jpg

Margrete tok to filmer av meg også.. Tequila går slalom mellom bena mine:

th_Teqgrslalom.jpg

Lita går lineføring

th_Linefring.jpg

Sånn da var spammen over for denne gang! ;)

Takk for idag dere, håper vi kan gjøre dette igjen snart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som dere koste dere skikkelig! Vil være med neste gang! Skal bare trene litt på "dekk og bli" som plutselig var blitt til "dekk og sprett opp i sitt" først. Kvalitetssikring kvalitetssikring kvalitetssikring. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med. Trenger å trene med andre da Vesla har begynt å bli litt "kjeftete" på andre hunder.

Hei du!

Lille Vesla klarte jo å være helt stille jo :) Ikke noe lyd fra lille frøkna, som jeg er helt sikker på at Faro hadde lyst til å ta med hjem sånn i all vennskaplighet (for han liker faktisk dachser...) Stakkars hun ble vel overveldet av alle de store hundene, eneste som var liten, var Henrik.

Stille og utrolig søt var hun :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hihi ja kanskje det, eller hva tror du Belgerpia? :)

Hmmm... helt ærlig - Dina kan faktisk mye hun - man må bare be henne gjøre det liksom *ler* - vi har jo trent litt før vi resignerte liksom ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååh!! Misunnelig!! Så ut som om dere hadde en storveis dag. Masse flotte hunder og masse flotte bilder... Håper det frister til gjentakelse snart, for jeg kommer garantert sterkere tilbake.

Jeg fant ut at det var lurt å følge oppfordringen til Marianne om å oppsøke lege. Endte da opp med skinne på benet, krykker og en ukes sykemelding. Heldigvis ikke brudd, men kraftig forstuelse, og "mørbanking" av sener og leddbånd. Måtte få mine alltid stillende foreldre hjem fra hytta for litt sykepleiing og hundepass, så jeg har hatt en helg på sofaen... :D

Ikke bare gikk jeg glipp av en super hundedag, jeg gikk også glipp av årets julebord med alle barndomsvenninne mine.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååh! Misunnelig! Så ut som om dere hadde en storveis dag. Masse flotte hunder og masse flotte bilder... Håper det frister til gjentakelse snart, for jeg kommer garantert sterkere tilbake.

Jeg fant ut at det var lurt å følge oppfordringen til Marianne om å oppsøke lege. Endte da opp med skinne på benet, krykker og en ukes sykemelding. Heldigvis ikke brudd, men kraftig forstuelse, og "mørbanking" av sener og leddbånd. Måtte få mine alltid stillende foreldre hjem fra hytta for litt sykepleiing og hundepass, så jeg har hatt en helg på sofaen... :D

Ikke bare gikk jeg glipp av en super hundedag, jeg gikk også glipp av årets julebord med alle barndomsvenninne mine.. :)

Staaaaakkaaaaars! Er det ingen som har huska å trøsteklemme deg heller? :wub:

God bedring, ihvertfall.. Håper beinet er bedre nå? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staaaaakkaaaaars! Er det ingen som har huska å trøsteklemme deg heller? :wub:

God bedring, ihvertfall.. Håper beinet er bedre nå? :D

Tuuuuuusen takk... :D

Beinet er mye bedre, og jeg har blitt en racer på krykker.. Nå bruker jeg kun krykke når jeg er på tur med hunden, for sikkerhetsskyld.

Egentlig har det vært ganske ok... :) Jeg har ligget på sofaen med pc'n eller en bok eller noe sånt, mens venner og familie har kommet og hentet hunden og levert den igjen ferdig luftet. Så eneste jeg egentlig gråter for nå, er hundetreffet jeg gikk glipp av (og litt for julebordet og da). Så håper det var så bra at dere har lyst til å gjenta det snart... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuuuusen takk... :)

Beinet er mye bedre, og jeg har blitt en racer på krykker.. Nå bruker jeg kun krykke når jeg er på tur med hunden, for sikkerhetsskyld.

Egentlig har det vært ganske ok... :wub: Jeg har ligget på sofaen med pc'n eller en bok eller noe sånt, mens venner og familie har kommet og hentet hunden og levert den igjen ferdig luftet. Så eneste jeg egentlig gråter for nå, er hundetreffet jeg gikk glipp av (og litt for julebordet og da). Så håper det var så bra at dere har lyst til å gjenta det snart... :D

Vi (mine understimulerte hunder og jeg) er så klar for nytt treff vi! :D

Godt at benet ditt er mye bedre! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flir* Litt treg om dagen eller Tone..? :P

*kremt* Om dagen? Ja.. Det er bare nå om dagen jeg er litt treg.. hehe :(

Tuuuuuusen takk... :(

Beinet er mye bedre, og jeg har blitt en racer på krykker.. Nå bruker jeg kun krykke når jeg er på tur med hunden, for sikkerhetsskyld.

Egentlig har det vært ganske ok... :D Jeg har ligget på sofaen med pc'n eller en bok eller noe sånt, mens venner og familie har kommet og hentet hunden og levert den igjen ferdig luftet. Så eneste jeg egentlig gråter for nå, er hundetreffet jeg gikk glipp av (og litt for julebordet og da). Så håper det var så bra at dere har lyst til å gjenta det snart... :P

Det er bra! Julebordet får vi dessverre ikke hjulpet deg med, men et hundetreff skal du nok få vært med på ;) Så får vi håpe at du kan kaste krykkene snart? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trøstet masse på msn, så det så! :( Kunne egentlig tenke meg et någårvioppiskauenoglarhundenefykerundtmensvigårogpreikerlittog

barekoserossogharmedtermoserogkanskjelittsjokolade,neifruktda,ellerkanskje

termosermednoeveeeeldiggodtoppisompassersammenmedrosinerogmandlertreff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trøstet masse på msn, så det så! :( Kunne egentlig tenke meg et någårvioppiskauenoglarhundenefykerundtmensvigårogpreikerlittog

barekoserossogharmedtermoserogkanskjelittsjokolade,neifruktda,ellerkanskje

termosermednoeveeeeldiggodtoppisompassersammenmedrosinerogmandlertreff! :D

Høres koselig ut det, men jeg er ikke sikker på om min frk. Dinersen bør få løpe løs med din Fibi? frk. Dinersen kan være litt.. Tispete.. For å si det sånn.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut det, men jeg er ikke sikker på om min frk. Dinersen bør få løpe løs med din Fibi? frk. Dinersen kan være litt.. Tispete.. For å si det sånn.. hehe

Fibi er egentlig ganske "normal" og heller rimelig unnvikende når hun treffer på, eller er sammen med andre hunder på nøytral grunn, men det er klart at man skal aldri si aldri, sukk...

Det så koselig ut! Hihi, vi hadde nok skilt oss merkbart ut med mine små kunnskaper ;)

Søte, søte, søte Vesla-mor :D

Det skal da ikke være sånn at man ikke vil gå på treff fordi hunden ikke kan allverdens lydighetsmomenter, eller andre "kunster". Jeg har det som på fagspråket heter drittbikkje :( , så vi trener masse på nødvendige -og unødvendige- ferdigheter for å få minst mulig ubehag i hverdagen. Likevel har vi en stor passeringsutfordring, særlig mot andre hunder i bånd på hjemmebane, så det er igrunnen ganske pinlig rett som det er. Vil gjerne på treff likevel, jeg. Både for å kanskje lære litt av noen som kan mer og ikke minst fordi det er en masse koselige mennesker her inne som det hadde vært hyggelig å treffe! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...