M.J Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Er det greit at jeg kommer kl. 12? Forsov meg skikkelig i dag og bussen jeg skulle ta dro akkurat og neste buss til Åsjordet går ikke før 11.30.
ida Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Jeg sov også alt for lenge... Har nå vært i skauen med Ane og Solo i steden. Koselig det og, men helt vanlig, liksom. Venter på rapport og bilder. Nå er dere vel hjemme snart??
henrikke Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 jeg snek meg med i laget , jeg !Snille 2ne som orker å drasse på meg! det var kjempehyggelig! Håer det kan gjentas!
Wanderlust Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 jeg snek meg med i laget , jeg !Snille 2ne som orker å drasse på meg! det var kjempehyggelig! Håer det kan gjentas! hvor mange ble dere?
Guest 2ne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 hvor mange ble dere? Marianne, Loke, Margrete, M.J, Henrikke, LBL og meg.. Jeg har ikke glemt noen nå? Og jeg håper noen kommer med bilder snart, for kameraet mitt lå så innmari godt i jakkelomma.. <_< hehe
Mud Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Her kommer de! (Henrikke, fikk et kult av deg og Bris men var ikke sikker på om du likte at jeg la det ut ) Lita er glad og spent Tequila er Tequila 2 helskjønne gutter Dina har pønta seg og Henrik er imponert.. Emma! Likka og Emma *dele opp*Edit: Teq ble borte! la henne inn igjenn..
Guest 2ne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 *fnis* Belgerpia kommer til å bli så glad når hun ser at Dina har fått ha på seg dekken offentlig
Mud Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Henrik likte seg godt på fanget mitt når jeg skulle ta bilder av han Underlig nok fant disse to tonen... (Bris ønsker seg en Groenendael i flokken, helt klart!) Dansende Husky.. Hva pene Dina kan! Dagens tålmodigste og mest oppmerksomme lille skjegghund Sånn, dett var dett..Nå venter jeg spent på bildene jeg vet Margrete tok!
henrikke Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 herlig! bare legg ut du, det en eier og har.. men jeg så ikke noe bilde av meg og bris jeg??Er jeg blind?? At henrik er på fanget til noen han har kjent mindre enn en uke er jo et under.. flinke gutten min.. digga sveisen til vesla!
ida Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Fine bilder av fine hunder! Håper det blir en neste gang snart... Da er kanskje Marianne ferdig med eksamen så vi kan møtes her i øst.. Muligheten for at syvsovere herfra rekker treffet, er litt større, da! Jeg fabler om å lage en treningsbane på ei myr oppi skogen, bare det fryser på skikkelig der! Da kan man få trent skikkelig med løse hunder, noe jeg ikke kan gjøre nede på Skullerud iallfall!
Mud Skrevet 4. November 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2006 Her er bildet! Synes det var morsomt Jeg har fortsatt gjenklang i hodet mitt avstemmen min "Loke, hallo, Loke" I dag maste jeg fælt på han synes jeg, men han landet nå etterhvert flinke gutten. Vi må nesten gjenta det her! Det var superbra trening for meg og Lokeliten og hyggelig å møte folk!
Fillerya Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Der skulle vi ha vært! Var ute i går og hadde ikke klart å komme så tidlig om jeg hadde prøvd. Dessuten er Tussie høyløpsk, så får ikke med meg henne en meter uten at hun skal snuse og snuse og snuse. Kommer ingen vei Neste gang kommer vi også! Fantastisk med bilder, så kan vi late som om vi har vært der og trent litt
henrikke Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 ser ut som undertegnede er glad i huskyer , ja.. moro skal det være! en uforglemmelig dag! Finnes det flere??Bilder altså? bring them on!
LBL Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Hey! Ser nesten ut som Henrikke blir overfalt av en skummel husky gitt! Synes vi må gjenta det ja, selv bor jeg så langt ute i "provinsen" at øst eller vest spiller mindre rolle, men Likka hadde ihvertfall veldig godt av å å være på et sted ikke bare med andre hunder, men også vanlig "byliv" som turgåere osv. (litt merkelig at den eneste hun synes var skummel var 2ne da men.. )
henrikke Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 åja, LBL, jeg tror nesten det stod om livet... Godt dere hvar der og kunne bivåne det og sende en siste hilsen og informere min kjære mor om mitt grusomme endelikt... *ler rått* og 2ne er kjempe skummel hun, i det rette hjørnet...
Margrete Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Jeg skal gi dere skummel jeg! Noen er på vei mot Z ah Marianne... som overhodet ikke har lært at Z hopper henne i senk. Som man reder så ligger man sier bare jeg... Flere skumle hunder: Dinersen er særs skummel... Bare se på datteren Emma (dele opp)
Margrete Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Skjønneste Lita Den vakre B'n i LBL til slutt men overhodet ikke minst, den aboslutt søteste og skjønneste herligste lille dachs. Herlig var lille Vesla (jeg må beklage til alle to hannhundeiere... fikk ikke tatt bilder av Henrik og Loke)
Marianne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Utrolig bra bildene av Z og meg! Jaja.. Blitt overfalt og slengt i bakken av han to dager på rad, burde vel kanskje ha lært at han er skummel og farlig og mannevond! *flir* Fine de andre også! Det kommer bilder fra meg også, sånn etterhvert!
ida Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Utrolig bra bildene av Z og meg! Jaja.. Blitt overfalt og slengt i bakken av han to dager på rad, burde vel kanskje ha lært at han er skummel og farlig og mannevond! *flir* Fine de andre også! Det kommer bilder fra meg også, sånn etterhvert! Nååå!
Guest Belgerpia Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 ...med dekken liksom.......... DEKKEN....... med paljetter.. hmmmfrr.. det værste er at primadonnaen faktisk så ut som hun mente at hun burde ha dekken hele tiden liksom........ møe fiiiine hunder...........
Guest 2ne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 ...med dekken liksom.......... DEKKEN....... med paljetter.. hmmmfrr.. det værste er at primadonnaen faktisk så ut som hun mente at hun burde ha dekken hele tiden liksom........ møe fiiiine hunder........... Fiiiine dekkenet - costume made for fiiiiiine frøkna EDIT: LBL - jeg ER litt skummel jeg altså.. Barn pleier også å reagere sånn på meg B) *tøyser*
Marianne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Jeg lovte dere bildespam, here we go! Skjønne gutta Faro og Zizco følger med på mamma'n sin som setter ut markører Z flørter Tequila hadde pyntet seg for anledningen, denne gangen med et blad... Mor og datter i lek Henrik snurrer rundt Her vet jeg ikke helt hva han driver med, uten om å være søt da! Her skulle 2ne vise oss at Dina ikke kan noen ting, det skar seg..! *flir* *klippe og lime*
Marianne Skrevet 4. November 2006 Rapporter Skrevet 4. November 2006 Skjønne og tålmodige jenter! Dina ER vakker! Margrete og Zizco, midt i en vending http://i3.photobucket.com/albums/y51/Maria...g079_edited.jpg Innkallling En vakker fri ved fot! Flinke gutter får leken sin! Emma! *dele opp* Vips: la et bilde som link...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar