Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing


Hilde90

Recommended Posts

Bridge er den jeg har i neseryggen.

Surfacepiercinger: http://en.wikipedia.org/wiki/Surface_piercing

Hvilke piercinger som er mest utsatt for betennelse vet jeg ikke, men jeg vet at bridge er godt utsatt.

Så surfacepiercing kan være overalt bare at det er to ved siden av hverandre? Sitter de to fast sammen? :ahappy:

(Dette ble mange spørsmål, sorry :lol: )

Jeg har for øyeblikket 7 piercinger, industrial, tragus, tunga, begge brystvortene og to i navlen :) Om jeg skal ha en ny tror jeg det må bli i nesa :D

Mange rare navn her, og du hadde veldig mange! (Kanskje det bare høres mye ut med 7, men at det ikke ser slik ut?) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Jeg har hatt i tungen tre ganger, imorgen skal jeg ta for fjerde gang :ahappy:

1 gang tok jeg den ut, pga mamma maste så jæævlig

2 gang var jeg på cruise i karibien da jeg svelgte den lengste delen.. :lol:

3 gang brant jeg meg på tungen når vi var på hytten. Mistet ene kulen. Var grodd innen jeg kom meg hjem (ca 7-8 dager etterpå.

Når jeg har tatt igjen så strekker de rett og slett opp igjen hullet. Det kan være temmelig auua ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så surfacepiercing kan være overalt bare at det er to ved siden av hverandre? Sitter de to fast sammen? :P

(Dette ble mange spørsmål, sorry :D )

Man har jo egen piercingtråd for at folk skal kunne stille spørsmål, hadde jeg syns det var så fælt å svare på mange spm så hadde jeg ikke giddet å svare :ahappy:

Surfacepiercing sitter i overflaten, og kan også bare være èn som sitter i huden.

*Lete*

http://www.mutyabuena.info/news/wp-content...8-1-400x300.jpg

Hehe, nei man ser jo egentlig ingen av de om man ikke vet om de (utenom navlen om sommeren :lol: )

Og industrialen, som jeg også har veldig lyst på :D

Ot men du er veldig pen, Benedicte :D

Den bridgen er fin, men hvis det er en drittpiercing tror jeg at jeg kanskje ikke har lyst på :D

Takk :)

Jeg syns bridge kler noen veldig godt, men ja, det er skikkelig drittpiercing. Bruker evigheter på å gro og jeg har slitt med betennelse siden jeg tok den for 1 år siden, nå var det nok.

Det er jeg enig i :D

Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har visse steder... er det der jeg tenker på det er? :ahappy: *trøtt*

Jeg syns bridge kler noen veldig godt, men ja, det er skikkelig drittpiercing. Bruker evigheter på å gro og jeg har slitt med betennelse siden jeg tok den for 1 år siden, nå var det nok.

Skjønner. Det er jo ikke noe kjekt da, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo egen piercingtråd for at folk skal kunne stille spørsmål, hadde jeg syns det var så fælt å svare på mange spm så hadde jeg ikke giddet å svare :ahappy:

Surfacepiercing sitter i overflaten, og kan også bare være èn som sitter i huden.

*Lete*

http://www.mutyabuena.info/news/wp-content...8-1-400x300.jpg

Bra du ikke blir sprø av meg, ahr en tendens til å være veldig nysgjerrig iblandt :lol:

Hvordan blir den festet når den er i overflaten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hatt en piercing. På ett sted der solen ikke skinner :ahappy:

Nå ser det ut som du har hatt piercing i rumpa. :lol:

Det har vært noen på meg gjennom åra også, men det er ikke så mange igjen. Har hatt øyenbryn, nese, genital (vertical hood), leppa, til sammen 15 høl i øra, osv osv, jeg husker ikke alle. Jo, også hadde jeg en smiley (tror jeg den heter), en i den lille strengen mot leppa ovenfor fortennene. Den var veldig søt og jeg likte den godt husker jeg. Syntes når jeg smilte bare, og var ganske så diskret. :)

Nå har jeg igjen 2 høl i øra strukket til 16 mm og et ekstra i høyre på 10mm. Og to stk i tunga.

Det begynner jo plutselig å se veldig teit ut med masse perforeringer når man runder 30. Men det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det ut som du har hatt piercing i rumpa. :ahappy:

Det har vært noen på meg gjennom åra også, men det er ikke så mange igjen. Har hatt øyenbryn, nese, genital (vertical hood), leppa, til sammen 15 høl i øra, osv osv, jeg husker ikke alle. Jo, også hadde jeg en smiley (tror jeg den heter), en i den lille strengen mot leppa ovenfor fortennene. Den var veldig søt og jeg likte den godt husker jeg. Syntes når jeg smilte bare, og var ganske så diskret. :D

Nå har jeg igjen 2 høl i øra strukket til 16 mm og et ekstra i høyre på 10mm. Og to stk i tunga.

Det begynner jo plutselig å se veldig teit ut med masse perforeringer når man runder 30. Men det er helt greit.

:lol: Ja det gjør visst det.

Ikke noe rart det ikke var behagelig hehe.

Hva kaller man piercing i klitoris på fagspråket da. Blir litt flau over å bruke sånne ord jeg :)

Jeg ble nemlig fortalt at det skulle krydre samlivet litt så jeg MÅTTE jo prøve det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør visst det.

:ahappy: Herlig!

Hva kaller man piercing i klitoris på fagspråket da. Blir litt flau over å bruke sånne ord jeg :lol:

Navnet spørs litt på hvor og hvordan. Jeg tipper å at det var gjenom klitoris forhud, og ikke gjennom selve klitten (det gjøres så og si aldri). Var den på tvers så heter den horisontal hood, var den på langs så var den en verical hood.

Jeg hadde det siste. To ganger. Og ja, hurts like a m*therf*cker når man tar de, men smertefri rett etterpå. Og gror på 1-2-3!

I motsetning til deg hadde jeg det mye moro med mine. :)

Jeg synes ikke sånt er så flaut jeg. Trønder jo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Herlig!

Navnet spørs litt på hvor og hvordan. Jeg tipper å at det var gjenom klitoris forhud, og ikke gjennom selve klitten (det gjøres så og si aldri). Var den på tvers så heter den horisontal hood, var den på langs så var den en verical hood.

Jeg hadde det siste. To ganger. Og ja, hurts like a m*therf*cker når man tar de, men smertefri rett etterpå. Og gror på 1-2-3!

I motsetning til deg hadde jeg det mye moro med mine. :P

Jeg synes ikke sånt er så flaut jeg. Trønder jo! :)

Det mener bestemt det var gjennom selve klitten men smerten gikk ganske fort over.

Fint du hadde det moro med dine da :)

Jentungen var liten når jeg hadde tatt den. Jeg stod på badet og tørket meg etter en dusj.

Da kom hun inn, tittet meget forundret mellom bena mine og lurte på hvorfor i all verden jeg hadde øredobb i tissen.

Kan si jeg hadde litt problemer med å forklare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mener bestemt det var gjennom selve klitten men smerten gikk ganske fort over.

Ikke for å være kjip, men jeg tviler litt på det. Det er en heavy duty piercing for å si det sånn, og ganske sjelden.

Den gikk sikkert gjennom huden rett på oversiden av klitten. Det er den "vanlige" klit piercingen. Og tro meg, det er nære nok! :)

Jentungen var liten når jeg hadde tatt den. Jeg stod på badet og tørket meg etter en dusj.

Da kom hun inn, tittet meget forundret mellom bena mine og lurte på hvorfor i all verden jeg hadde øredobb i tissen.

Kan si jeg hadde litt problemer med å forklare det :)

:) Fantastisk! "Hvor ellers skal jeg henge julepynten?!?" sier man da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet spørs litt på hvor og hvordan. Jeg tipper å at det var gjenom klitoris forhud, og ikke gjennom selve klitten (det gjøres så og si aldri). Var den på tvers så heter den horisontal hood, var den på langs så var den en verical hood.

Jeg hadde det siste. To ganger. Og ja, hurts like a m*therf*cker når man tar de, men smertefri rett etterpå. Og gror på 1-2-3!

I motsetning til deg hadde jeg det mye moro med mine. :)

Jeg synes ikke sånt er så flaut jeg. Trønder jo! :)

I want one of those! :) Ikke flau jeg heller, men så er jo jeg Bergenser da.. de er vel litt på lik linje med trøndere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip, men jeg tviler litt på det. Det er en heavy duty piercing for å si det sånn, og ganske sjelden.

Den gikk sikkert gjennom huden rett på oversiden av klitten. Det er den "vanlige" klit piercingen. Og tro meg, det er nære nok! :)

:) Fantastisk! "Hvor ellers skal jeg henge julepynten?!?" sier man da. :P

:) Det var det jeg skulle sagt ja.

Ja jeg tviler ikke på at det er nære nok. Jeg ble bare overtalt av en tatoofyr på Sexhibition til å ta den tatoveringen og han sa den gikk igjennom. Meget mulig du har rett.

Godt råd: Ikke drikk når du er på Sexhibition :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt råd: Ikke drikk når du er på Sexhibition

*ler* Skal følge det rådet om jeg noen gang havner på den messen.

Jeg ligger gjerne 4-5 timer på pinebenken for tattis, men ikke 2-5 sek for å pierce *grøsse*

I mitt hode er det ett mye større inngrep på min kropp, selv om det teknisk sett ikke er det.

(kan være en liten sammenheng med at jeg ikke kan fordra ringer, dobber,smykker eller andre dingle-dangler som bare er i veien.

Dog syns jeg bridge og snakebite er veldig fine om jeg noen gang skulle hatt.

(har hatt 6 hull i hvert øre og nesedobb i mine yngre dager og hektet meg overalt, tror det er da jeg utviklet panikken for dingle-dangler :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så herlig at ferien din har begynt, og at du og hunden din skal nyte den sammen! Det høres ut som dere kommer til å få masse kvalitetstid sammen, noe som er så viktig. Når det gjelder naboene og hundevennen din, det er jo flott at de har så mye tillit til deg, men jeg skjønner godt at du ikke vil overta flere hunder! Det er jo en stor forpliktelse, og det er viktig å kjenne sine egne grenser. Håper dere får en fantastisk ferie sammen, du og hunden din! ❤️
    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...