Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken sonenhund ville du hatt?

Aya

Recommended Posts

• Svar 255
  • Created
  • Siste svar
Tjaa :x

Aussiene - Siri, My og Bridie.

+ Cane til Belgerguri, kelpiejentene til Jeanette, Martine sin Kokos og sist men ikke minst: Extra til Marthe :angel:

Mumle noe om kun 3 stk :x

Så kjekt :P

Aron kan gjerne flytte inn til meg :x Vi trenger en liten hund :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babs og Willy til Siri

Men sånn rent på utseende? Hadde faktisk vært litt morro med en pels hund som jeg kan løpe med på utstilling.. Willy eller en Beardie fra SusannaL?

Babs

Willy

Weeeeee... :ahappy:.

Jeg er jammen ikke sikker på hvem jeg ville hatt, jeg... kommer nok litt an på hva jeg skulle drevet med kanskje ? Skulle jeg hatt en alt-i-ett-hund, ville nok Blaze tronet rimelig høyt, var det kun bruksegenskapene jeg skulle hatt, er det muligens Talli som hadde endt opp her (og det er jo fordi jeg KJENNER disse hundene og vet hva som bor i dem) - men skulle jeg bare hatt en venstre-svinger så sliter jeg nok litt... Det er jo mange vakre eksemplarer her, men det måtte nok vært noe med pels ja (det er jo koselig med pelsstell, også ser man jo sånn himla forskjell på når de er nystelte og når de *host* trenger litt pelsvård).

Men når alt kommer til alt, så tror jeg kanskje jeg har det jeg trenger i Willersen også ? Bare han nå holder seg frisk, og blir stor nok *kremt*, så virker det iallefall som om jeg har fått multihunden, enn så lenge (vi ser jo bort fra evt hormonelle utfordringer selvsagt :)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :) Jeg tror forresten Cane har lyst til å herje med en stykk svart riesenfrøken. :rolleyes2:

Merkelige greier det der med belgerne, jeg avstandsforelsker meg noe inn i granskauen i noen av hanhundene, selv om jeg ikke ser for meg selv som en belgereier i overskuelig fremtid. Galskapen vil veldig gjerne herje med Cane - er i området igjen rundt jul. Kanskje vi får til noe da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige greier det der med belgerne, jeg avstandsforelsker meg noe inn i granskauen i noen av hanhundene, selv om jeg ikke ser for meg selv som en belgereier i overskuelig fremtid. Galskapen vil veldig gjerne herje med Cane - er i området igjen rundt jul. Kanskje vi får til noe da? :rolleyes2:

De er jo staselige da! Iallefall Cane, og det mener han tydeligvis selv også, kuleste gutten i gata liksom. :rolleyes:

Skal til nordnorge i julen, sannsynligvis fra 19-30 des. Men om du er her før/etter det så blir vi gjerne med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg valgt så hadde jeg absolutt hatt monab88 sin Albin og Bella...de er såå nydelig og jeg drømmer om berner senen hund

Og så hundene til cavalita

Og alle tollerne her inne!

Ååh, så koselig! :rolleyes2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar mer enn gjerne Symra :wub:

Ellers kunne jeg kanskje kidnappet noen portiser og pudler :P

Også kan jeg kidnappe hjerteknuserene dine, kanskje? :P

Etter å ha gredd, badet, gredd ennå litt til og fønet hund i nesten fem timer i dag kan jeg ikke fatte hvorfor jeg vil ha portis. Men så ble hun jo så søt etterpå, da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...