Karina&Chica Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Hvordan lage slike bilder som i denne tråden, der bildet består av flere bilder?? Er det et spesielt program man bruker? Hvor kan man få tak i disse prgrammene?
Maria Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Når jeg lager sammenhengende bilder, slik som i tråden du viser, bruker jeg photoshop. Veldig bra bildeprogram, men koster ganske mye.. Som et alternativ går det an å bruke Gimp, som du kan laste ned på nettet.
Wanderlust Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 jeg bruker det "berømte" gratis programmet som har blitt nevnt flere ganger her inne: PHOTOFILTRE
TineSimbaNana Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Jeg lager også på paint! veldig enkelt...
Synne N Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 jeg bruker det "berømte" gratis programmet som har blitt nevnt flere ganger her inne: PHOTOFILTRE Hvordan lager du det i photofiltre?
Wanderlust Skrevet 12. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 12. Oktober 2006 Hvordan lager du det i photofiltre? åpner et nytt dokument, og velger hvor stort, og limer inn mange bilder
Karina&Chica Skrevet 13. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 Jeg får det ikke til jeg.. Når jeg skal lime inn et nytt bilde når det allerede er et der, så blir jo det som er der fra før borte. Skjønte i grunn ikke så mye av Photofiltre! Noen som har noen tips å gi? EDIT: Fant det ut! Men kom gjerne med noen tips for det;)
laikamor Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 har photoshop CS, men kan noen forklare hvordan man lager flere bilder på et? (hvis dere skjønner hva jeg mener) har prøvd, men det andre bilde som jeg holder på med forsvinner bare da :S
Kristiin Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 linken i første innlegg virker ikke til meg..
LindaM Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 linken i første innlegg virker ikke til meg.. Du må klippe vekk der det står "dyresonen" og bytte ut med "doggis" sånn http://doggis.no/forum/index.php?showtopic=18691
Benedicte Skrevet 27. Januar 2009 Rapporter Skrevet 27. Januar 2009 Kanskje fordi tråden er 2 år gammel...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar