Kristinh Skrevet 5. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Ja huff hær har oppdateringene vært dårlige.. Men kan jo legge inn bilder av den ene jeg skal ha selv og Draumur som skal til Island.. he,he jeg lærer hvist aldri. Men vet han kommer til seriøse folk der. Det er nemlig Gunna som var på besøk til meg i sommer som mange av dere har møtt som skal ha han. *gjorde om et bilde til link, det var for stort. Mod Yakine* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Jeg bare må ha whippet en gang, ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Ååå, de er nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 ååå de er kjempe herlige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Kristin, slutt å frist meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Nydelige! Kanskje jeg må føre whippet på listen over "vil ha" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 De ser kjempefine ut, og det bildet fra sofaen viser jo at de har lært mye om whippetlivet allerede... Hadde dere ikke funnet navn på den dere skal beholde selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Awww *Vaaalpesyk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Hjelpe meg... Jeg som allerede er frelst på Whippet blir definitivt ikke "kurert" av å se slike bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 5. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Desember 2006 Ånei, jeg som hadde glemt denne tråden her, og så kommer det enda fler bilder!! Jeg har plutselig blitt avstansforelsket i Whippet... Alle rasene jeg kunne tenke meg å ha, er store raser, men Whippet er liksom unntaket som bekrefter regelen..... En gang... *jeg har nok med den jeg har, jeg har nok med den jeg har* <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 6. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2006 De ser kjempefine ut, og det bildet fra sofaen viser jo at de har lært mye om whippetlivet allerede... Hadde dere ikke funnet navn på den dere skal beholde selv? Jo da Sune skal han hete. Den andre heter Draumur som skal til Island. Ja er de ikke søte .. er jo så kjempe stolte av de Koser meg med de hver dag. Og ja klart det, de har allerede lært å ligge i sofaen hehe.. klæm Kristin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 6. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2006 Åååååååå! Nå fikk jeg vann i munnen! Draumur er nemlig navnet på en islandsk sjokolade som er verdens beste etter min mening *sikle - sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar