Gå til innhold
Hundesonen.no

Deg og din hund

Guest Christine

Recommended Posts

Skrevet

Tja, godt at noen har god hukommelse kanskje? Det med introdusering har du rett i, men det var "noen" som fortalte deg at det var 2ne som stod der etterpå ihvertfall.. Du spurte meg til og med om jeg kjente henne fra før.. :)

Nææh, nå ble jeg ihvertfall flau!! :);)

Oki da, jeg er en vemete vimse som støtt glemmer å fløge med..... :P Unnskyld 2ne.. :P *synker sakte ned i det sorte hullet i gulvet*

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Meg og Atheo...

IMG_1794.jpg

P1010049copy.jpg

Ganske gamle bilder da men...

Så søte dere var sammen :) Syns dere likna litt på øverste bildet. Noe med blikket å gjøre tror jeg :)

Skrevet

Nææh, nå ble jeg ihvertfall flau! :):)

Oki da, jeg er en vemete vimse som støtt glemmer å fløge med..... ;) Unnskyld 2ne.. :P *synker sakte ned i det sorte hullet i gulvet*

Det går bra det, jeg er vant til å være en grå mus ingen legger merke til jeg :P:P

Fleiper bare, jeg er ikke veldig god til å huske ansikter sjøl.. Hundene derimot, det fester seg :P

Skrevet

Karine: Du ligner mest på Lassie faktisk! :)

Ja, vi er "blonde" begge to :) Nå ser ikke Fenris ut som en liten pipestilk lenger heller heldigvis.. Så kanskje litt større likhet nå ;)

Skrevet

Digger det her bildet! :) :)

Edit: Siden NOEN *glo stygt på Tanya* absolutt på død og liv skal ha bilde av meg på nettet, og til og med truer meg til å legge det ut (se Tanya, så slem du egentlig er.. ;):P )....

Meg.. Klipt håret nå da men..

Joy..

ENDELIG et bilde fra deg å :P Det var på tide :P

Nå er det ikke sikkert du klarer å skremme meg så veldig på toget (hihi)

Skrevet

ENDELIG et bilde fra deg å :) Det var på tide :)

Ja, vi vet nå at jeg må trues før jeg legger ut bilde av meg selv.. ;)

Toget ja.. Jeg likner ikke på det dyret på bildet der nå, for nå har jeg kort hår som er over alt.. Farga det har jeg og.. :P

Skrevet
Edit: Siden NOEN *glo stygt på Tanya* absolutt på død og liv skal ha bilde av meg på nettet, og til og med truer meg til å legge det ut (se Tanya, så slem du egentlig er.. :);) )....

Meg.. Klipt håret nå da men..

Joy..

Du gjorde det jo! :P *stolt* :)

ENDELIG et bilde fra deg å :P Det var på tide :P

Er jeg ikke flink? B)

Skrevet

Nei, det er du ikke.. Men nå slutter vel kanskje maset en stund..

Nja.. En stund så..

Men tenk så mange gjennombrudd du har hatt etter at du møtte meg! :):)

Skrevet

Det går bra det, jeg er vant til å være en grå mus ingen legger merke til jeg :);)

Fleiper bare, jeg er ikke veldig god til å huske ansikter sjøl.. Hundene derimot, det fester seg :)

Ja det er sånn det skal være det! Eller det er ihvertfall sånn det er...! :P

Skrevet

ssk.jpg

Meg og Mia etter en laaang natt på fylla :)

Hun var nå litt fyllesyk selv med tanke på at hun greide å slikke litt av glasset mitt i et øyeblikk jeg ikke fulgte med :)

Skrevet

Du gjorde det jo! :) *stolt* :)

Er jeg ikke flink? B)

Godt jobba ;) Du får nok æren der ja

Kremt, jeg skal ha all æren får hårklippen til camilla!:P

Har ennå ikke sett hårklippen, så gir ikke noe ære til deg ennå :P :P

Skrevet

Ville ikke forventa noe stort var jeg deg, heller.. :)

så legg det ut da. Så kan jeg få se om vi skal slakte Lill eller om ho skal få den æren ho mener ho fortjener :)

Skrevet

Oj, Bella har blitt stor!

Jepp.

Det er ikke så lett å se det selv når man bor med hunden, men på NKK Kongsvinger i helga hvor jeg så henne med en 9 uker gammel bernervalp DA fikk jeg virkelig se hvor mye hun har vokst :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...