Gå til innhold
Hundesonen.no

Groteskt hundedrap

Mud

Recommended Posts

Skrevet

At det går an..! :P Har ikke ord. Trodde ikke noen kunne gjøre sånt mot dyr, trodde det kun var mafiaen som holdt på sånn.. <_<

Guest Christine
Skrevet

Så det netopp.. Fy FLATE :P Hva i svarte feiler det mennesker nå til dags?

ÅRH!! Blir så J*vla irritert :wallbash: Hvil i fred, stakkars hunden :P

Skrevet

Nå har jeg sett det, selvom jeg ikke skulle fordi jeg glapp litt! Det var Loke som hadde trådstart, ja.. Nei og nei, jeg klarer bare ikke å se sånt, jeg :o .

Skrevet

Fy Fader!! :P:P

At noen har hjerte til å gjøre noe slikt, det skjønner jeg ikke!

Ble rett og slett kvalm når jeg leste det...!

Tenk så fælt hunden hadde det i sine siste minutter eller sekunder, og tenk så hardt den måtte kjempe for livet! :P:o

R.I.P Stakkars lille hunden :P

Skrevet

får mest lyst til å spy!! fy f... at det går ann å gjøre noe slikt mot et stakkars uskyldig dyr..... hva i huleste feiler det sånne mennesker? klarer ikke å få ut av hodet hvor ****** måte det må være å forlate jorda på den måten... skal man avlive en hund så har man hundrevis av muligheter som er mer humant en det der... det må da være et sykt groteskt menneske, som mangler alt for mye i topplokket som kan finne på noe så forferdelig.. lurer på hva denne hunden hadde gjort han/hun, unntatt å være den eneste som virkelig godtok personen akkurat for den han/hun var og var hundre prosent lojal? fyttigrisen...

Skrevet

får mest lyst til å spy! fy f... at det går ann å gjøre noe slikt mot et stakkars uskyldig dyr..... hva i huleste feiler det sånne mennesker? klarer ikke å få ut av hodet hvor ****** måte det må være å forlate jorda på den måten... skal man avlive en hund så har man hundrevis av muligheter som er mer humant en det der... det må da være et sykt groteskt menneske, som mangler alt for mye i topplokket som kan finne på noe så forferdelig.. lurer på hva denne hunden hadde gjort han/hun, unntatt å være den eneste som virkelig godtok personen akkurat for den han/hun var og var hundre prosent lojal? fyttigrisen...

Helt enig! Litt av en takknemlighet han ga hunden sin må jeg si..!

:o

Skrevet

Har ikke ord.... :o Helt grusomt..

Jeg fatter ikke at mennesker kan bli så syke at de gjør slike ting. Mennesker er fader meg den eneste arten som regelrett mishandler hverandre og andre skapninger. Jeg hadde ikke hatt hjerte eller samvittighet til å gjøre noe sånt mot et annet levende vesen..

Skrevet

Mennesker er fader meg den eneste arten som regelrett mishandler hverandre og andre skapninger. Jeg hadde ikke hatt hjerte eller samvittighet til å gjøre noe sånt mot et annet levende vesen..

*host* som katteier må jeg si meg dypt uenig..de er rimelig sadistiske de små søte jentepusene mine og..

Men joda, jeg skulle likt å få fatt i den psykopersonen som gjorde det der :o

Skrevet

*host* som katteier må jeg si meg dypt uenig..de er rimelig sadistiske de små søte jentepusene mine og..

Men joda, jeg skulle likt å få fatt i den psykopersonen som gjorde det der :o

hehe, ja ok! Katter kan kanskje ha noen små sado-tendenser. :rolleyes:

Skrevet

Herregud, jeg sier dte jeg har sagt 100 ganger før!

Gjør det samme med personen, la h*n kjenner akkurat hvordan hunden hadde det!

Det er akkurat det de fortjener! :D

Stakkars hunden :);)

Skrevet

Hva er det det står på siden?? er det bilder der?

Jeg kan ikke se sånne ting... jeg får det bildet i hodet mitt, og går med det hele tiden.

Men går utifra komentarene deres at det er grusomt.

Skrevet

Hva er det det står på siden?? er det bilder der?

Jeg kan ikke se sånne ting... jeg får det bildet i hodet mitt, og går med det hele tiden.

Men går utifra komentarene deres at det er grusomt.

Det er et virkelig fælt bilde av hunden hengende under vann.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Var ingen av dem fine?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...