Basse Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 Hehe, overskriften strider litt mot seg selv, men tenkte at det var lurt å bruke deler av den samme overskriften som sist... Etter å ha sent mail til piczo har de ordnet slik at æøå funker, og hele siden min er gjordt om til å være helnorsk! No more oo, ae eller aa.. Hvis du skulle se noen så må du si ifra!!! Ellers har det sikkert kommet noe nytt siden du var der sist, eller så kan du jo ta deg en tur bare fordi jeg spør deg pent om å gjøre nettopp det! Ellers er det IKKE lov til å forlate siden uten å ha signert gjesteboken (selv om du har gjort det før)... Vil også minne om at det ikke vil bli noen oppgraderinger på en liten stund, grunnet min tur til Milano (reiser i morra ) Dere står selvfølgelig fritt til å kommentere siden min her også.. For kommer hit når jeg kommer hjem.... Vel, ta deg en tur da! Og si litt om hva du synes nedenfor er du snill Flower GOD sommer alle sammen! Flower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 Veldig bra side med mye forskjellig å lese. Moro at du har med spill omtaler. Det har jeg og. Har skrevet om et av de spillene du har nevnt. skjekk ut hva jeg har skrevet og se om du er ening? http://home.no.net/everden/spillomtaler.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 7. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 Er litt enig med deg med det Chrash greiene, har kommet lenger enn det siste bildet ditt, men det er liksom så "vanskelig" at du ikke lyster på å fortsette... (Spesielt når jeg greide å gå gjennom en dør å måtte ta nesten alle level omigjen fordi jeg ikke kunne gå tilbake samme vei).. Men jeg er ikke en person som gir meg lett, og har mine "perioder" som jeg spiller det... Har ikke spillt på en stund nå.. Ser du tok med dogslife, har litt lyst til å kjøpe det, me så så jeg at aldersgrensen var så lav, og tenkte det kanskje var litt barnslig... Men vil du ambefale meg å prøve det? Du sa jo at du var litt "kresen" på spill, så da er det vel ikke så værst siden du annmelte det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 fine sida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 7. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 7. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2005 Noen som har noen andre kommentarer ol? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 Bra du fikk gått over til norske bokstaver, det er et reint helvete å lese det andre greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2005 ÅJA dogs life er kjempemorsomt!! du burde skaffe deg det! Veldig bra for hundeelskere. Aldersgrenser er bare for å fortelle om det er vold eller ikke og om det kan spilles av barn, ikke at det må spilles av barn hehe. Slik som silent hill, det er jo 18 år, for det er mye vold, og grøss og kan skremme vettet av mindre barn. *Yeah* Nei skaff deg Dogs life du! Da får du mange timer god og morsom underholdning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 9. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2005 Til IW, jeg veit! Hehe, det vakke greit, likte det ikke selv... Men det funka jo paa sitt vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 14. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2005 Har kommet tilbake fra Milano nå... Noen som har noen kommentarer til sia mi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 14. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2005 Vellkommen hjem!! siden din er fin som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 14. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juli 2005 Takk for velkommsten og komplementet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 26. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2005 Stikk innom siden nå da! Mye nytt der nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar