Gå til innhold
Hundesonen.no

My site har blitt Helnorsk!


Basse

Recommended Posts

Hehe, overskriften strider litt mot seg selv, men tenkte at det var lurt å bruke deler av den samme overskriften som sist... Etter å ha sent mail til piczo har de ordnet slik at æøå funker, og hele siden min er gjordt om til å være helnorsk! No more oo, ae eller aa.. Hvis du skulle se noen så må du si ifra!!! Ellers har det sikkert kommet noe nytt siden du var der sist, eller så kan du jo ta deg en tur bare fordi jeg spør deg pent om å gjøre nettopp det! :wink: Ellers er det IKKE lov til å forlate siden uten å ha signert gjesteboken (selv om du har gjort det før)... Vil også minne om at det ikke vil bli noen oppgraderinger på en liten stund, grunnet min tur til Milano (reiser i morra :D) Dere står selvfølgelig fritt til å kommentere siden min her også.. For kommer hit når jeg kommer hjem.... Vel, ta deg en tur da! Og si litt om hva du synes nedenfor er du snill :wink:

Flower GOD sommer alle sammen! Flower

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt enig med deg med det Chrash greiene, har kommet lenger enn det siste bildet ditt, men det er liksom så "vanskelig" at du ikke lyster på å fortsette... (Spesielt når jeg greide å gå gjennom en dør å måtte ta nesten alle level omigjen fordi jeg ikke kunne gå tilbake samme vei).. Men jeg er ikke en person som gir meg lett, og har mine "perioder" som jeg spiller det... Har ikke spillt på en stund nå.. Ser du tok med dogslife, har litt lyst til å kjøpe det, me så så jeg at aldersgrensen var så lav, og tenkte det kanskje var litt barnslig... Men vil du ambefale meg å prøve det? Du sa jo at du var litt "kresen" på spill, så da er det vel ikke så værst siden du annmelte det? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅJA dogs life er kjempemorsomt!! du burde skaffe deg det! Veldig bra for hundeelskere. Aldersgrenser er bare for å fortelle om det er vold eller ikke og om det kan spilles av barn, ikke at det må spilles av barn hehe. Slik som silent hill, det er jo 18 år, for det er mye vold, og grøss og kan skremme vettet av mindre barn. *Yeah* :wink: Nei skaff deg Dogs life du! Da får du mange timer god og morsom underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...