Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 28-29 oktober


Monab88

Recommended Posts

Nå har jeg bestemt meg til å melde på Bella og Albin i Letohallen den 27 og 28 oktober!

Både jeg og Kay(julebrus) kjører opp til da, så vi skal ta oss en langtur sammen på utstilling :)

Hvem flere er det som skal dit?

Og er det noen som vet av et hotell eller noe i nerheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Nå har jeg bestemt meg til å melde på Bella og Albin i Letohallen den 27 og 28 oktober!

Både jeg og Kay(julebrus) kjører opp til da, så vi skal ta oss en langtur sammen på utstilling :)

Hvem flere er det som skal dit?

Og er det noen som vet av et hotell eller noe i nerheten?

Letohallen sportshotell? Det er samme bygget ;)

Hvis ikke så er Gardermoen bare 10 min unna med bil, der er det jo et par-tre hoteller.. Det er kanskje noen på Eidsvoll og, uten at jeg skal banne på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest cavkooik

Jeg har meldt på to cavaliergutter begge dagene.

Kan få et lite problem da, hvis yngstemann skulle klare å få HP, og eldstemann får rødt, da har jeg plutselig to stykker i vinnerklassa... ;) Er det noen som eventuelt kunne tenke seg å hjelpe meg, hvis det skulle skje? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt på to cavaliergutter begge dagene.

Kan få et lite problem da, hvis yngstemann skulle klare å få HP, og eldstemann får rødt, da har jeg plutselig to stykker i vinnerklassa... ;) Er det noen som eventuelt kunne tenke seg å hjelpe meg, hvis det skulle skje? :rolleyes:

Jeg kan godt hjelpe til :P Skal ikke stille egne så har "fri" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest cavkooik

Jeg kan gjerne hjelpe om det ikke kræsjer med bernerne!

Jeg kan godt hjelpe til :P Skal ikke stille egne så har "fri" :P

Kjempeflott - begge to. Så får vi se når PM-en kommer da - også gjenstår jo selve bedømmingen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt usikkert om jeg drar. Hellerudsletta er samme helg og i Oslo. Pluss at NKK Hamar er helgen etter så vil helst ikke reise så mye med Phoebe vær helg. tror det blir Hellerudsletta jeg ;) Kan sende deg gode tanker "Just_me:)" ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt usikkert om jeg drar. Hellerudsletta er samme helg og i Oslo. Pluss at NKK Hamar er helgen etter så vil helst ikke reise så mye med Phoebe vær helg. tror det blir Hellerudsletta jeg ;) Kan sende deg gode tanker "Just_me:)" ! :P

har du link til den på hellerudsletta? det er nærmere så må se hvilke raser som kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mona.. Jeg vil møte deg :P

Jeg og!

Jeg så deg faktisk i Kongsvinger men turte ikke å si hei ;)

Men i Letohallen er jeg der fra start til slutt begge dager så jeg har god tid til å treffe alle som vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og!

Jeg så deg faktisk i Kongsvinger men turte ikke å si hei ;)

Men i Letohallen er jeg der fra start til slutt begge dager så jeg har god tid til å treffe alle som vil :P

det er jo ganske innbilsk å ville møte seg selv :rolleyes:

Regner med jeg dilter etter Lill B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt usikkert om jeg drar. Hellerudsletta er samme helg og i Oslo. Pluss at NKK Hamar er helgen etter så vil helst ikke reise så mye med Phoebe vær helg. tror det blir Hellerudsletta jeg ;) Kan sende deg gode tanker "Just_me:)" ! :P

Hva er det på hellerudsletta?

Jeg vurderer å dra til letohallen, men får se an litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...