Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.

Svedge

Recommended Posts

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

I en gruppe på Nettby har vi nå hatt fotokonkurranse, og da skal vi presentere vinnerbildene i et banner som skal ligge for gruppa vår en stund.

Jeg kan prøve selv, men er ikke den beste til å lage slikt, men vet at mange her inne er veldig flinke med billedbehandlingsprogrammer, så kanskje noen her vil lage et til meg?

Bildene finner dere her: http://pic5.piczo.com/konkurranseHunder/?g=32891508&cr=5 Det er den første i hver klasse som skal være med på banneret.

banneret må være i str. 848 pixler x 130 pixler

Dersom du føler deg kallet til å lage banner til meg, så send det til meg på: [email protected]

• 2 weeks later...
Skrevet

Lurte på om noen ville lage banner til oss..?

Synes det ser så mye mer seriøst ut med et banner :baby:

Legger ved to bilder som kanskje kunne bli brukt.. :baby:

Litt kreativt med farger, kanskje.. Noe som passer til bildene.. Og teksten ska være Tinka og Renate, lr bare Tinka.. (kanskje to banner, med begge) :D

post-1455-1172672632_thumb.jpg

post-1455-1172672654_thumb.jpg

Skrevet

hei, jeg kan sikkert prøve å øage til deg jeg :baby: Men er mye lettere når man vet hvilke farger en vil ha, og evt hva som skal stå på det :baby:

Skrevet

Ja, hvis du hadde villa laget en til oss så :baby:

Som jeg skrev skal teksten være Tinka, eller Tinka og renate.. Men helst en med bare Tinka.. Siden jeg fikk en fin en med bcAmira.. :baby:

Fargene må vel passe til bildet så er jeg fornøyd :D Hehe

Skrevet

:baby: De var kjeempe fine!

Likte spess det siste veldig godt :baby:

Jeg er mer enn fornøyd jeg :P

Kanskje jeg burde lære meg å lage jeg også, snart :D Hehe..

Tuuusen Takk ;)

Skrevet
;) De var kjeempe fine!

Likte spess det siste veldig godt :baby:

Jeg er mer enn fornøyd jeg :baby:

Kanskje jeg burde lære meg å lage jeg også, snart :D Hehe..

Tuuusen Takk :P

Det er bra :P syns det er gøy å lage litt i blandt, så er bare å si ifra :P

Skrevet
Bare kjedet seg litt..? hihi :P

De var kjempe fine! :P

Flink du, altså! *lyst å lære* :P:P

Om du vil lære deg så last ned Photofiltre . dette er et gratis program. Og det er den jeg lager alle mine i :P Prøver å finne og teste ut nye ting. Og finner stadig noe nytt :P

Det er bare å prøve og feile, så finner du ut av det. Og her på sonen så er det mange som kan hjelpe om det er noe du lurer på noe.

Skrevet

BcRex: Hvordan får du sånne litt mer fancy skrift-typer (slik som i den røde banneren du lagde til Tinka)? Jeg har bare de helt vanelige jeg... Ingen med dobbel skrift eller noe sånt...

renatepia: Jeg lagde et par banner til deg i den andre tråden :P

Skrevet
BcRex: Hvordan får du sånne litt mer fancy skrift-typer (slik som i den røde banneren du lagde til Tinka)? Jeg har bare de helt vanelige jeg... Ingen med dobbel skrift eller noe sånt....

renatepia: Jeg lagde et par banner til deg i den andre tråden :P

Du laster med fonts. Søk på "free fonts" så finner du mange :P

Skrevet
Du laster med fonts. Søk på "free fonts" så finner du mange :P

Ok, men hvordan får jeg tatt i bruk disse inne på photofiltre da? Må jeg lagre de noe spesielt sted, eller kommer de i den mappen de skal automatisk?

---

Da har jeg lastet ned, men hvordan får jeg brukt de?

*Dobbelpost, endret av mod. Charleen*

Skrevet
Om du vil lære deg så last ned Photofiltre . dette er et gratis program. Og det er den jeg lager alle mine i :P Prøver å finne og teste ut nye ting. Og finner stadig noe nytt :P

Det er bare å prøve og feile, så finner du ut av det. Og her på sonen så er det mange som kan hjelpe om det er noe du lurer på noe.

*prøve prøve* :P

Nå har jeg lasta ned.. Men hvor stor skal banneret være? Og hvordan klipper man inn bilder? :P

*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...