LindaM Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 HeHe^^ Man kan vel si at jeg kjeda meg litt ja EDIT: du kan godt komme med flere bilder så kan jeg prøve meg på noen flere^^ er det noe spess. du vil ha med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Prøvde meg også på noen sommerbannere til deg Tone S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Noen som har lyst til å lage header (700 x 80) og banner (300 x 60) til Josie? Det ligger bilder i tråden hennes, og her og her. Det trenger ikke stå så mye på det, evt Tolleren Josie eller bare Josie. Gjerne noe som sier litt futt og fart/aktivitet el.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Har aldri hatt banner, så bare kjør i vei XD Her er noen bilder som kan brukes; http://i31.photobucket.com/albums/c377/Als...ke/ea7caaeb.jpg http://i31.photobucket.com/albums/c377/Als...ke/1f1ce706.jpg http://i31.photobucket.com/albums/c377/Als...ke/5533795d.jpg http://i31.photobucket.com/albums/c377/Als...is/60b1d275.jpg http://i31.photobucket.com/albums/c377/Als...is/3560bb45.jpg Loonski / Luna / ... ja. ja. noe sånnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holly Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Her er nokre enkle små bannere. Berre sei i frå om du vil eg skal endre på noke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 jeg vill ha? hihi her er det bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Noen som vil lage banner til hjemmeside? 800x200 bilder finner dere i denne tråden: http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...haifa&st=40 Det skal ikke vere tekst på =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Her er nokre enkle små bannere. Berre sei i frå om du vil eg skal endre på noke... Jeg får de ikke opp på pc'n min, men jeg ser linkene her. Kjempesøøøøt! XD (men så er jo bikkja mi søt så det så ) Danke schön! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 18. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2008 Noen som har lyst til å lage header (700 x 80) og banner (300 x 60) til Josie? Det ligger bilder i tråden hennes, og her og her. Det trenger ikke stå så mye på det, evt Tolleren Josie eller bare Josie. Gjerne noe som sier litt futt og fart/aktivitet el.l. Her er noen få Kan prøve meg på Header i morra^^ Nå skal jeg veldig snart krype under dyne :happy: Si ifra om noe skal endres! Noen som kan hjelpe meg her? Alle bortsett fra den nederste er jo helt utydlige Hva kommer dette av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Jeg prøvde meg også på noen til Miriam.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 HeHe^^ Man kan vel si at jeg kjeda meg litt ja EDIT: du kan godt komme med flere bilder så kan jeg prøve meg på noen flere^^ er det noe spess. du vil ha med? Hehe, kommer sikkert med flere bilder og slikt etter sommerferien.. Har ikke nett hjemme så jeg må være på jobben for å sjekke mail og sånt, og der har jeg ikke all verdens tid til å laste opp bilder og div.. Prøvde meg også på noen sommerbannere til deg Tone S. Takk De var veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Noen som vil lage banner til hjemmeside? 800x200 bilder finner dere i denne tråden: http://dyresonen.no/forum/index.php?showto...haifa&st=40 Det skal ikke vere tekst på =) Edit: Oi, skulle Texas også være med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Edit: Oi, skulle Texas også være med? Nei det skulle han ikke. Den var kjempefin, takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 jeg vill ha? hihi her er det bilder meg vill fortsatt ha hihi.. *mase mase mase* hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 19. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Her er noen få Kan prøve meg på Header i morra^^ Nå skal jeg veldig snart krype under dyne :happy: Si ifra om noe skal endres! Noen som kan hjelpe meg her? Alle bortsett fra den nederste er jo helt utydlige Hva kommer dette av? Det nederste var kjempefint, tusen takk! Det var litt et sånt type "actionbilde" jeg var ute etter Jeg prøvde meg også på noen til Miriam.. Åh tusen takk, de var kjempefine Jeg likte det nederste spesielt godt, der kommer liksom Josie'n til sin fulle rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 20. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2008 meg vill fortsatt ha hihi.. *mase mase mase* hihi Prøvde å lage noken eg.. Men eg er heilt ny på photoshop, så sei i fra om du vil ha noke forandra eller om noko kunne vore betre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 20. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2008 Prøvde å lage noken eg.. Men eg er heilt ny på photoshop, så sei i fra om du vil ha noke forandra eller om noko kunne vore betre.. DE var kjempe fine tuuuuuusen takk. sytes du var flink jeg.. får det aldri til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2008 Kan prøve meg på Header i morra^^ Ja, Nettet har vært nede <_< Prøvde litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Noen lage til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Ja, Nettet har vært nede <_< Prøvde litt Oi, så ikke denne før nå jeg Men tusen tusen takk, de var knallkule! Om ca fem min så ligger den nok som header i bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Noen som har lyst å lage noen bannet til Aron også? Bilder: Sorry, det ble skikkelig mange bilder Jo fler banner, jo bedre Tusen takk til dere som tar dere tid til å lage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Og noen som vil lage til Frøken også? Bilder finner dere i tråden hennes HER Håper på mange forskjellige bannere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Oi, så ikke denne før nå jeg Men tusen tusen takk, de var knallkule! Om ca fem min så ligger den nok som header i bloggen HiHi :happy: Morro jeg kunne være til litt nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 6. August 2008 Rapporter Share Skrevet 6. August 2008 Og noen som vil lage til Frøken også? Bilder finner dere i tråden hennes HER Håper på mange forskjellige bannere! jeg er helt fersk i dette men jeg prøvde og lage en til deg Edi:t ojj den ble litt større en den skulle være .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 7. August 2008 Rapporter Share Skrevet 7. August 2008 Synes den ble fin jeg Bare at du har skrevet rasenavnet feil Papillon skal det være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar