Gå til innhold
Hundesonen.no

Fabeldyr

millis

Recommended Posts

Skrevet

Det er jo så mange flotte, vakkre, tøffe og stilige fabeldyr, nå lurer jeg på: Hvem liker du best?

Jeg selv har DRAGER som nr.1 fabeldyr.

277darkdsuriongsf3.jpg

Men det er mange flere jeg liker som Pegasuser, Enhjørninger, Griffer, varulver og m.m.

enchantedcirclesuedawhc4.jpg

Skrevet

Enhjørninger er jo nydelige da! De er vel favoritten! Men er dragemenneske å jeg da! Har drage tattoering! :o Så de er høyt oppe de å!

Så stilig!!

Kan ikke du ta et bilde av tattoeringa di så vi får se den? Nyssjerrige meg ;)

Mannen min fikk tattoering av meg i morgen gave han :o En kjempe fin drage valgte han, ligner på Draco i Dragon heart filmen, hvis du har sett den da? Ellers står det en del dragefigurer her ja :o

Skrevet

Så stilig!

Kan ikke du ta et bilde av tattoeringa di så vi får se den? Nyssjerrige meg :o

Mannen min fikk tattoering av meg i morgen gave han :o En kjempe fin drage valgte han, ligner på Draco i Dragon heart filmen, hvis du har sett den da? Ellers står det en del dragefigurer her ja ;)

Hehe! har ikke noen bilder på pc'n nå, men kan prøve å få fiksa det i morgen! Er en ganske enkelt tattoering, men jeg liker den!

Er ikke helt sikker på åssen den dragen ser ut! Kul gave da! ;) Du får legge ut bilde av den! :o

Skrevet

Jeg skrev en stor oppgave i kommunikasjon andre året på VGS om fabeldyr.. Elsker de. Har en pegasus på ankelen, min følgesvenn og lykkebringer!

:o

Skrevet

Hehe! har ikke noen bilder på pc'n nå, men kan prøve å få fiksa det i morgen! Er en ganske enkelt tattoering, men jeg liker den!

Er ikke helt sikker på åssen den dragen ser ut! Kul gave da! :wub: Du får legge ut bilde av den! ;)

Nå har jeg tatt bilde av armen hans, slik ser den ut :)

tattoeringkl0.jpg

Her er et bilde fra Dragon Heart filmen:

dh1ss2.jpg

Jeg skrev en stor oppgave i kommunikasjon andre året på VGS om fabeldyr.. Elsker de. Har en pegasus på ankelen, min følgesvenn og lykkebringer!

;)

Kult!

Ta bilde av den å sett den inn her :)

Har lyst på tattoering jeg også, men har så fryktelig stort problem med å bestemme meg for hva og hvem?

Skulle likt å lese oppgava di også, men den er vel karnsje litt stor til å legge ut her?

*Slått sammen grunnet dobbeltinnlegg. Mod.Yakine*

Skrevet

Dragon heart er utrolig trist..veldig fin film! :wub:

Hadde vært gøy å vite hvirfir dere liker feks enhjørninger eller drager også? :)

Jeg liker drager fordi det alltid har vært noe villt og mystisk over dem. Du finner drager i filmer der den er framstilt som farlig, men også filmer som dragonheart, der den hjelper. Drager virker så facinerende, utav det jeg har lest av dem.

Enhjørninger er det noe av det samme med. De prepresenterer liksom natten og måneskinn, og jeg forbinder de på en måte med ro og fred.. ;):)

Skrevet

Nå har jeg tatt bilde av armen hans, slik ser den ut :wub:

tattoeringkl0.jpg

dh1ss2.jpg

Kult!

Ta bilde av den å sett den inn her :)

Har lyst på tattoering jeg også, men har så fryktelig stort problem med å bestemme meg for hva og hvem?

Skulle likt å lese oppgava di også, men den er vel karnsje litt stor til å legge ut her?

Jeg har dessverre ikke oppgaven lengre, men jeg fikk 5+ på den:p Jeg kan ta et bilde av tattooen en dag!

Skrevet

Hadde nesten glemt meg bort jeg... :huh:

Nå har jeg tatt bilde av armen hans, slik ser den ut :)

tattoeringkl0.jpg

dh1ss2.jpg

Kult!

Ta bilde av den å sett den inn her :D

Det var en innmari fin tattoo altså! Stilig!

Min er ganske enkel, men elsker ansiktet på den! ;)

RitaogRikkebilder045.jpg

• 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...