Gå til innhold
Hundesonen.no

Fabeldyr


millis

Recommended Posts

Skrevet

Det er jo så mange flotte, vakkre, tøffe og stilige fabeldyr, nå lurer jeg på: Hvem liker du best?

Jeg selv har DRAGER som nr.1 fabeldyr.

277darkdsuriongsf3.jpg

Men det er mange flere jeg liker som Pegasuser, Enhjørninger, Griffer, varulver og m.m.

enchantedcirclesuedawhc4.jpg

Skrevet

Enhjørninger er jo nydelige da! De er vel favoritten! Men er dragemenneske å jeg da! Har drage tattoering! :o Så de er høyt oppe de å!

Så stilig!!

Kan ikke du ta et bilde av tattoeringa di så vi får se den? Nyssjerrige meg ;)

Mannen min fikk tattoering av meg i morgen gave han :o En kjempe fin drage valgte han, ligner på Draco i Dragon heart filmen, hvis du har sett den da? Ellers står det en del dragefigurer her ja :o

Skrevet

Så stilig!

Kan ikke du ta et bilde av tattoeringa di så vi får se den? Nyssjerrige meg :o

Mannen min fikk tattoering av meg i morgen gave han :o En kjempe fin drage valgte han, ligner på Draco i Dragon heart filmen, hvis du har sett den da? Ellers står det en del dragefigurer her ja ;)

Hehe! har ikke noen bilder på pc'n nå, men kan prøve å få fiksa det i morgen! Er en ganske enkelt tattoering, men jeg liker den!

Er ikke helt sikker på åssen den dragen ser ut! Kul gave da! ;) Du får legge ut bilde av den! :o

Skrevet

Jeg skrev en stor oppgave i kommunikasjon andre året på VGS om fabeldyr.. Elsker de. Har en pegasus på ankelen, min følgesvenn og lykkebringer!

:o

Skrevet

Hehe! har ikke noen bilder på pc'n nå, men kan prøve å få fiksa det i morgen! Er en ganske enkelt tattoering, men jeg liker den!

Er ikke helt sikker på åssen den dragen ser ut! Kul gave da! :wub: Du får legge ut bilde av den! ;)

Nå har jeg tatt bilde av armen hans, slik ser den ut :)

tattoeringkl0.jpg

Her er et bilde fra Dragon Heart filmen:

dh1ss2.jpg

Jeg skrev en stor oppgave i kommunikasjon andre året på VGS om fabeldyr.. Elsker de. Har en pegasus på ankelen, min følgesvenn og lykkebringer!

;)

Kult!

Ta bilde av den å sett den inn her :)

Har lyst på tattoering jeg også, men har så fryktelig stort problem med å bestemme meg for hva og hvem?

Skulle likt å lese oppgava di også, men den er vel karnsje litt stor til å legge ut her?

*Slått sammen grunnet dobbeltinnlegg. Mod.Yakine*

Skrevet

Dragon heart er utrolig trist..veldig fin film! :wub:

Hadde vært gøy å vite hvirfir dere liker feks enhjørninger eller drager også? :)

Jeg liker drager fordi det alltid har vært noe villt og mystisk over dem. Du finner drager i filmer der den er framstilt som farlig, men også filmer som dragonheart, der den hjelper. Drager virker så facinerende, utav det jeg har lest av dem.

Enhjørninger er det noe av det samme med. De prepresenterer liksom natten og måneskinn, og jeg forbinder de på en måte med ro og fred.. ;):)

Skrevet

Nå har jeg tatt bilde av armen hans, slik ser den ut :wub:

tattoeringkl0.jpg

Her er et bilde fra Dragon Heart filmen:

dh1ss2.jpg

Kult!

Ta bilde av den å sett den inn her :)

Har lyst på tattoering jeg også, men har så fryktelig stort problem med å bestemme meg for hva og hvem?

Skulle likt å lese oppgava di også, men den er vel karnsje litt stor til å legge ut her?

*Slått sammen grunnet dobbeltinnlegg. Mod.Yakine*

Jeg har dessverre ikke oppgaven lengre, men jeg fikk 5+ på den:p Jeg kan ta et bilde av tattooen en dag!

Skrevet

Hadde nesten glemt meg bort jeg... :huh:

Nå har jeg tatt bilde av armen hans, slik ser den ut :)

tattoeringkl0.jpg

Her er et bilde fra Dragon Heart filmen:

dh1ss2.jpg

Kult!

Ta bilde av den å sett den inn her :D

Har lyst på tattoering jeg også, men har så fryktelig stort problem med å bestemme meg for hva og hvem?

Skulle likt å lese oppgava di også, men den er vel karnsje litt stor til å legge ut her?

*Slått sammen grunnet dobbeltinnlegg. Mod.Yakine*

Det var en innmari fin tattoo altså! Stilig!

Min er ganske enkel, men elsker ansiktet på den! ;)

RitaogRikkebilder045.jpg

  • 4 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...