Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har flyttet...;)


TineSimbaNana

Recommended Posts

I dag flytter vi i en ny leilighet med to soverom og nå har jeg ikke hatt soverom :P

Det skal bli deilig det :o

I tillegg har vi en liten hage som jeg skal gjerde inn etterhvert tenker jeg.. Det er i Drammen da..

Gleder meg sinnsykt nå altså.. har letet etter ny leilighet i over to-tre mnd nå, vi fikk bare ja fra to til å ha hund og den andre leiligheten ble for liten mens denne ble perfekt ;) rundt 70kvm tenker jeg :o

Så nå blir jeg borte fra nettet og sonen til 22.september :P Hvis nextgentell kommer da.. er jo ikke sikkert det, dem er jo kjent for å være trege, men vi får bare krysse fingrene :P;)

Ellers får vi ringe dagen før å minne dem på at i morgen skal dere til meg, for internett skal jeg ha B) hehe..

Jepp nå kommer vi Heidi og Elwira.. Skogstur med dere ofte :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser kjempe koselig ut :)

Gratulerer med ny kåk :icon_fun:

Tenker det er deilig at flyttinga endelig er over, å så er det jo gøy å møblere å sette frem alle tinga sine, få opp bilder og sånt, så det får et personelig preg :huh:

La merke til dørmatta di, sånn har jeg også :D Fine di der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bcrex.. eller monica :D det er 20kvm større her :( men uansett så er det ikke så rart det var trangt der med fire personer og fire hunder :o:rolleyes::huh:

Det er jo sant da :o Men 20kvm teller mye, så nå er det plass til 5 personer og 5 hunder :P hehe, neida, men jeg får håpe jeg kan komme å se en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...