Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har flyttet...;)

TineSimbaNana

Recommended Posts

Skrevet

Kjempeflott leilighet!

Jeg gleder meg helt forferdelig mye til å flytte inn om en mnd jeg også ja! Jeg og Jostein ble nemlig huseiere på fredag :huh:

Skrevet

Så fin leiligheten er. Er det din?

Hva betaler du i mnd?

jeg og daniel leier.. vi betaler 5800,- i mnd. syns det er en grei pris, betalte 4300,- der jeg bodde før. her er det bare noen min til skogen :huh: og flott utsikt :D også trives jeg veldig godt :)

Skrevet

jeg og daniel leier.. vi betaler 5800,- i mnd. syns det er en grei pris, betalte 4300,- der jeg bodde før. her er det bare noen min til skogen :) og flott utsikt :o også trives jeg veldig godt :D

Noen min. til skogen hørtes jo såå bra ut da! *sliten før vi kom til skogen der du bodde før* :huh: hehe!

Det så innmari fint ut! :(

Skrevet

Noen min. til skogen hørtes jo såå bra ut da! *sliten før vi kom til skogen der du bodde før* :huh: hehe!

Det så innmari fint ut! :P

dere ja :) hehe... ikke jeg simba og nana :D:( neida :o

Dere får henge dere på cathrine og mira å gå en tur med oss en dag :o

Skrevet

Ey...bor du i Drammen??? Pappa bor på Nøste, kanskje vi skulle ta en tur sammen en gang jeg er hos han??

Hadde vært morro å møte boffene dine.

Kjempe flott leilighet, hvor i Drammen bor dere??

Skrevet

Oi Renate! Jeg bor like ved Nøste :) Hadde vært morsomt å hilst på dere en gang :D Bor på toppenhaug, og går til nøste på ti min :D

Skrevet

Oi Renate! Jeg bor like ved Nøste :) Hadde vært morsomt å hilst på dere en gang :D Bor på toppenhaug, og går til nøste på ti min :D

Ah så morro, pappa bor i Fagertunveien.

Jeg skal ikke til han før i November tenker jeg, men da kan jeg jo si i fra så kan vi kanskje ta en tur sammen.

Kanskje du kjenner en av søstrene mine?? de er 18 og 21år...

Skrevet

Ey...bor du i Drammen??? Pappa bor på Nøste, kanskje vi skulle ta en tur sammen en gang jeg er hos han??

Hadde vært morro å møte boffene dine.

Kjempe flott leilighet, hvor i Drammen bor dere??

Underlia i drammen :)

Ja det vil jeg gjerne :D Vi kan godt gå på tur så jeg henger meg på med deg og heidi :D:D

Skrevet

dere ja :huh: hehe... ikke jeg simba og nana ;):) neida ;)

Dere får henge dere på cathrine og mira å gå en tur med oss en dag :D

nei dere var litt sprekere enn oss jah!

Henger meg gjerne på en tur jeg! ;)

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
    • Da ville jeg jo ha byttet madrass, men kanskje ventet til du har fått litt mer kontroll på problemet. Det er veldig mange ting som spiller inn her. Aktivitetsnivå og hverdagslydighet generelt, får hundene det de trenger av aktivisering og trening, har de grunnleggende hverdagslydighet inne, osv.  Når de har lært seg at det hjelper å begynne å bjeffe midt på natten er det nok en større jobb å snu det, men ikke umulig. En mulig måte å trene de til å sove et annet sted er å legge en madrass i nærheten der og sove i samme rommet, men adskilt med grinder. Det forutsetter først at de er trygge og slapper av i sengene sine i utgangspunktet. Dette krever masse trening av hundene både sammen og hver for seg. Det er vanskelig å gi veldig spesifikk hjelp uten å ha sett hundene. Det kan være du har nytte av å få hjelp av en hundetrener/adferdskonsulent for å legge en plan. Hvis du ikke vet om noen du kjenner og stoler på kan du lete her: https://atferdskonsulenter.no/finn-konsulent/hund
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...