Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har flyttet...;)


TineSimbaNana

Recommended Posts

Så fin leiligheten er. Er det din?

Hva betaler du i mnd?

jeg og daniel leier.. vi betaler 5800,- i mnd. syns det er en grei pris, betalte 4300,- der jeg bodde før. her er det bare noen min til skogen :huh: og flott utsikt :D også trives jeg veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og daniel leier.. vi betaler 5800,- i mnd. syns det er en grei pris, betalte 4300,- der jeg bodde før. her er det bare noen min til skogen :) og flott utsikt :o også trives jeg veldig godt :D

Noen min. til skogen hørtes jo såå bra ut da! *sliten før vi kom til skogen der du bodde før* :huh: hehe!

Det så innmari fint ut! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen min. til skogen hørtes jo såå bra ut da! *sliten før vi kom til skogen der du bodde før* :huh: hehe!

Det så innmari fint ut! :P

dere ja :) hehe... ikke jeg simba og nana :D:( neida :o

Dere får henge dere på cathrine og mira å gå en tur med oss en dag :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Renate! Jeg bor like ved Nøste :) Hadde vært morsomt å hilst på dere en gang :D Bor på toppenhaug, og går til nøste på ti min :D

Ah så morro, pappa bor i Fagertunveien.

Jeg skal ikke til han før i November tenker jeg, men da kan jeg jo si i fra så kan vi kanskje ta en tur sammen.

Kanskje du kjenner en av søstrene mine?? de er 18 og 21år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ey...bor du i Drammen??? Pappa bor på Nøste, kanskje vi skulle ta en tur sammen en gang jeg er hos han??

Hadde vært morro å møte boffene dine.

Kjempe flott leilighet, hvor i Drammen bor dere??

Underlia i drammen :)

Ja det vil jeg gjerne :D Vi kan godt gå på tur så jeg henger meg på med deg og heidi :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...