Gå til innhold
Hundesonen.no

Hallo alle sammen

goldieally

Recommended Posts

Skrevet

Fikk melding av Basse at de trengte flere golden folk her, og vips så var jeg her... :D

Jeg er 31 år og eier en golden og har en golden på for...bosatt i Løten, med sambo og to undulater... 8)

Det er tante og tantebarn, og de er så glade i hverandre..

Skrevet

Og jeg bor i Løten :D

Hvor i Løten bor du henne? Vi bor ved bergumfeltet hvis det sier deg noe?

Er det tispe eller hannhunder du har? Kunne vært moro og møtes med hundene vettu :wink:

Skrevet

Hei, hei! :D Velkommen :D

Hvor ble det av deg på torsda'n? (Puddeln på canis).

Ja, ja :D Får håpe du kommer igang med agility treinga i nærmeste fremtid ;):P

Vælkømmin skal du vara :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
    • WOW!! Grattis😍🥳 Superbra jobba!!
    • Gratulerer så mye. 👏🤩
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...