Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere/buttons!

ingalinn2

Recommended Posts

Skrevet
Hvis du føler deg inspirert kan du gjerne lage et til oss? Trenger et nytt til den nye siden... Gjerne med teksten "Tollerstemmens Josie" eller bare "Josies hjemmeside". Helst ikke sånn supersøtt, men heller noe som viser at hun brukes til noe (f.eks. et av bildene hvor hun har apporten i munnen, hvor hun løper el.l.)

Bilder ligger på hjemmesiden (link i signaturen min) ;)

Da har jeg prøvd meg på noe.. ;) Håper du liker dem. ;)

josiebanner1lb6.jpg

josiebanner2gg6.jpg

josiebutton1ds8.jpg

Bare si ifra om du vil ha flere ;)

• Svar 183
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Skrevet

Skulle gjerne hatt et med mer høstmotiv jeg. ;) Noen som vil mixe sammen noe fra de siste bildene i bildetråden?

Skrevet
Da har jeg prøvd meg på noe.. ;) Håper du liker dem. ;)

josiebanner1lb6.jpg

josiebanner2gg6.jpg

josiebutton1ds8.jpg

Bare si ifra om du vil ha flere ;)

Ååå! TUSEN tusen takk! ;) De var kjempefine! Likte særlig det midterste og nederste ;) *Glede seg over nytt banner*

Skrevet

Du verden, så flink du er! Jeg greier ikke å lage i nærheten av det der..hehe.

Hadde vært kult om du kunne fikse noen til meg også? Bilder ligger på http://mariadiesel.piczo.com se under 'bilder av Diesel'. Jeg syns det hadde vært fint å fått en liten/stor banner av det fine øverst mot høyre!

Der han viser tenner lenger ned på siden er også kult!

Skrevet

Så flotte de er! Likte Josie sin veldig godt:) Hadde satt stor pris på noen nye jeg også.. Den jeg har er fra da Enya var valp og litt utdatert synes jeg.. Masse bilder på www.tollerenya.piczo.com

På forhånd takk:)

Skrevet
så mange flotte bannere! *har veldig lyst på* Hvis du har veldig lyst å lage et til meg, ligger det bilder på www.123hjemmeside.dk/beageline :whistle:

Lagde noen til deg også :) Nydelig hund du har forresten. :)

tinabanner1no0.jpg

tinabanner2xf1.jpg

tinabutton1lu5.jpg

Håper du liker dem.. :P

Skrevet

ÅÅÅ! Så nydelige!

Kan du vere så snill å lage noen til meg og Tassen også? Du finner bilder på hjemmesiden.. freewebs.com/almostidefix (flest bilder i bloggen)

Kan gjerne stå adressen til hjemmesiden på bennerene :whistle: ...også selvsagt må det jo stå "Tassen" der også da.

Du er kjempeflink!

På forhånd, takk!

Skrevet
Du verden, så flink du er! Jeg greier ikke å lage i nærheten av det der..hehe.

Hadde vært kult om du kunne fikse noen til meg også? Bilder ligger på http://mariadiesel.piczo.com se under 'bilder av Diesel'. Jeg syns det hadde vært fint å fått en liten/stor banner av det fine øverst mot høyre!

Der han viser tenner lenger ned på siden er også kult!

Sånn nå har jeg laget noen til deg. :P

dieselbanner1sl4.jpg

dieselbanner2jt6.jpg

dieselbutton1id2.jpg

tusen hjertelig takk!de var kjempeflotte! lager du tilfeldigvis avatarer også? :lol:

Jeg kan sikkert lage avatarer også, men da må jeg vite hvilken størrelse de skal være i, og hva det skal stå. :P

Skrevet

Står noe i kontrollpanelet om at avatarer/personlig bilde skal være ca 150x150. Det trenger egentlig ikke å stå noe som helst, nicket mitt står jo over uansett :lol:

Skrevet
Så flotte de er! Likte Josie sin veldig godt:) Hadde satt stor pris på noen nye jeg også.. Den jeg har er fra da Enya var valp og litt utdatert synes jeg.. Masse bilder på www.tollerenya.piczo.com

På forhånd takk:)

enyabanner2xy4.jpg

enyabanner3ap5.jpg

enyabutton1sp1.jpg

Håper du liker dem. :lol:

Skrevet
ÅÅÅ! Så nydelige!

Kan du vere så snill å lage noen til meg og Tassen også? Du finner bilder på hjemmesiden.. freewebs.com/almostidefix (flest bilder i bloggen)

Kan gjerne stå adressen til hjemmesiden på bennerene ;) ...også selvsagt må det jo stå "Tassen" der også da.

Du er kjempeflink!

På forhånd, takk!

tassenbanner1aj3.jpg

tassenbanner2ds7.jpg

tassenbutton1hb2.jpg

:cool:

takktakktakk!

de var flotte!

hvilket program bruker du for å lage de ?

---

Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen!

Så fint at du likte de. :) Jeg bruker Photoshop.

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Å snille du, kunne ikke tenkt deg å lage til noen til meg også vel? Hadde vært evig takknemmelig. Er jo så flotte de du har laget til alle andre her. Bilder finner du på www.freewebs.com/bolonkazwetna Klikk her

Hadde vært så flott å fått med navnet på rasen : Bolonka Zwetna (eller Russisk Tsvetnaya Bolonka)og navnet Theo.

:cry:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
    • Som jeg nevnte så er alle rasene i blandingen kjente for å ha sterkt jaktinstinkt. Noe av denne kunnskapen kommer for min del fra Linn som har hatt ambull i mange år, og vi kjenner begge både oppdrettere og aktive hundesportsfolk med alle disse rasene og er aktive i sine respektive raseklubber. Det betyr ikke at det er umulig, men definitivt en langt større utfordring enn om du hadde kjøpt en labrador eller en cocker spaniel. Og det synes jeg oppdretter burde visst om med en slik kombinasjon, men tiltroen min til oppdrettere som blander slike raser er heller ikke veldig stor.  Det er jo uansett bra om det går fint, og så lenge man er bevisst på hva slags hund man har så er det bedre.
    • Hvor har du det fra??? Mage hunder blir feilaktig kalt for kattedrepere, uten at det er noe hold i det. Ja, hundene våre, uansett rase, har jaktinstinkt i større eller mindre grad, men at ambull er så mye verre enn mange andre hunder, har jeg vanskelig for å tro.  Nå kan jeg uansett fortelle at det gjøres store fremskritt her i huset. Hunden har lært seg å sitte når kattene passerer, og han viser en mye lavere interesse for de nå enn i begynnelsen. Han kan fint ligge rolig i ene enden av sofaen og en av kattene ligger i den andre delen uten at de gjør noe stort nummer av hverandre. Så jeg syns vi er på rett vei 🙂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...