Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele for automatisk opplukking av bæsj

Fillerya

Recommended Posts

Skrevet

Det er kanskje noe av det ekleste og underligste jeg har sett på lenge! Legg merke til redigeringen av videoen - tipper noen har måttet dra ut posen for å få den til å folde seg helt ut. Hva er poenget? Mer hygienisk blir det i hvert fall ikke.

Edit: Engelsken er jo også hysterisk morsom på denne websiden: "The "Super Catcher" is the first product the Company has launched to market. We anticipate that all dog hosts can get a dog-shit-free living environment from this product, and all people who feeding or not feeding dogs, and dogs, can live harmonically together in our society."

Skrevet

det er det værste! off altså!

jeg syns det er litt viktig å kunne se bæsjen jeg da! da har man jo litt mere kontroll på at alt står bra til i magen på den lille!

den der likte jeg ikke i det hele tatt altså...

Skrevet

De brukte jo 10 minutter bare på å ta av posen og lukke den igjen jo :rolleyes: Det der ar bare ekkelt og unyttig.. Det ser jo nesten ut som en støvsuger pose.. :)

Skrevet

Det tok jo lengre tid å styre med denne selen, enn det gjør å plukke opp med pose. Ingen demo på hvor lang tid man bruker for å sette på den selen heller. Og som bardmann nevner, ser ut som demovideoen er litt redigert for at dette skal funke...

Forhåpentligvis går denne inn i rekken med ubrukelige "oppfinnelser" som ikke slår an...

Skrevet

:D Noe så idiotisk!

Det der er jo bare ubrukelig, det tok jo mye lenger tid å ordne med den selen enn å ta opp på vanlig måte jo :D

Det ser jo utrolig dumt ut også da :(

Skrevet

Noe så tragisk! syns litt synd på hunden..med alt mulig dilldall på seg og pose under stumpen, bare fordi eieren ikke gidder å bøye seg ned og plukke opp etter den?!

får da være måte på!

Skrevet

Heheh, jeg har alltid ønsket meg et eller annet så jeg slipper å gå og bære på en pose som dasker mot låret for hvert skritt du tar i en halvtime, men jeg skiftet mening da jeg så filmen. Bleugh.

Skrevet

Nei herregud...

Den oppfinnelsen der var den værste jeg har sett på lenge!

Det ser bare utrolig teit ut, og det tar mye lenger tid å ta å lukke den posen og sette på en ny en, enn

å ta det opp med vanlig pose. Og hvis de skal spare ryggen sin for å bøye seg ned å plukke opp, så må de jo bøye seg ned for å ta vekk posen, og sette på en ny en :rolleyes:

Skrevet

Å herrejemini! Stakkars hund da! Må le litt også, men altså møter jeg noen som har en sånn en på hunden, så vet jeg ikke om jeg makter å holde kjeft :D

Skrevet

Dette virker særs japansk :hygienisk og mekanisk.. og med masse perverse anretninger å feste med...Åndelig musikk i tillegg, med østensk preg og kunstig fuglekvitter...

trukke det, nei..

sayonara for min del..

Skrevet

Eneste unnskyldning for å bruke en sånn idiotisk innretning, må være mangel på armer??

Rett og slett noe av det dummeste jeg har sett!

Skrevet

Eneste unnskyldning for å bruke en sånn idiotisk innretning, må være mangel på armer??

Rett og slett noe av det dummeste jeg har sett!

Nope, det går ikke. Hvordan skal man da få på anrettningen? *knis*

• 2 weeks later...
Skrevet

:o

er det sant ? herrigud :o

for det første tok det lengre tid og for det andre så er det da ikke ås vanskelig å ta med seg en liten bæsjepose i lomma da man skal på tur !

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Da får jeg prøve å se etter ett annet navn til den kommende valpen min da. Siden ingen av dem falt i smak. Har dere noen andre forslag på fine navn til tispe?
    • Hva gjør dere om 10-15 år? Kommer dere til å fortsette å ha ny hund da? Det er umulig å vite men hva tror dere? Hvor gamle er dere? Jeg selv aner ikke. Ser ingen liv utenom hund men nå har jeg hatt hund hele voksne liv. Men om jeg skal fortsette med hundetrening,kurs,utstilling vites ikke. Da må jeg ha noe annen hobby men jeg vet ikke hva. Hva tror dere dere skal?
    • Hvilket navn er finest av Emmy, Lilly eller Sally?
    • Det er variasjon i egenskaper innad i rasen, men generelt vil jeg påstå at Hovawarten er mer samlet mentalt. De skal ha arbeids- og samarbeidslyst. Til forskjell fra mange av gjeterne kan de nok virke litt sta og egenrådige, men mitt inntrykk er at det veldig ofte er fører som ikke har knekt koden for å motivere til samarbeid med en hund som gjerne arbeider selvstendig. Det som gjør at jeg tror hoffen kan passe deg ut i fra din beskrivelse av ønsker er: - "atletiske og friske bruksschäfere der «mykere» egenskaper vektlegges" - Hoffen er en generelt frisk rase, med en funksjonell bygning. Det finnes dessuten et enormt helseregister hvor det er god oversikt over forskjellige sykdommer.  -  "Hunden som jeg ser etter er atletisk og lett, elsker å bruke nesen til f eks smeller, fungerer bra til lydighet, veldig lite skarp og ikke like mye drifter og «heithet» som hos de heftigste bruksschäfere, men ellers med forventede egenskaper av en schäferhund i en sunn kropp." - dette er for meg egentlig essensen av en hoffe. De er veldig alsidige uten å være ekstreme, og perfekte som aktive familiehunder med kapasitet for langt mer. De er atletiske og holdbare (noe variasjon i størrelse er det). Elsker å bruke nesa og trener gjerne lydighet. Den gjennomsnittlige hoffen har lite skarphet. De har (og skal ha) en del drifter, men de aller fleste er mer moderate enn de heftigste bruksschäferne. Det en skal være klar over, er at det er en vokter. De skal dog ikke vokte på alt og alle. Mine følger for eksempel gjerne med på det som skjer utendørs, men varsler kun i veldig spesielle tilfeller (hvis det plutselig står en ukjent hund på gårdsplassen eller om det er unormal aktivitet på natta). De reagerer for eksempel ikke om det banker på døra. Lager ikke lyd når jeg kommer hjem eller om noen de kjenner kommer inn uanmeldt når jeg ikke er hjemme. Vet ikke hvor du holder til, men send meg en PM om du har spørsmål og/eller eventuelt ønsker å møte en eller flere hoffer så skal jeg finne noen i nærheten av deg
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...