Gå til innhold
Hundesonen.no

Sele for automatisk opplukking av bæsj

Fillerya

Recommended Posts

Skrevet

Det er kanskje noe av det ekleste og underligste jeg har sett på lenge! Legg merke til redigeringen av videoen - tipper noen har måttet dra ut posen for å få den til å folde seg helt ut. Hva er poenget? Mer hygienisk blir det i hvert fall ikke.

Edit: Engelsken er jo også hysterisk morsom på denne websiden: "The "Super Catcher" is the first product the Company has launched to market. We anticipate that all dog hosts can get a dog-shit-free living environment from this product, and all people who feeding or not feeding dogs, and dogs, can live harmonically together in our society."

Skrevet

det er det værste! off altså!

jeg syns det er litt viktig å kunne se bæsjen jeg da! da har man jo litt mere kontroll på at alt står bra til i magen på den lille!

den der likte jeg ikke i det hele tatt altså...

Skrevet

De brukte jo 10 minutter bare på å ta av posen og lukke den igjen jo :rolleyes: Det der ar bare ekkelt og unyttig.. Det ser jo nesten ut som en støvsuger pose.. :)

Skrevet

Det tok jo lengre tid å styre med denne selen, enn det gjør å plukke opp med pose. Ingen demo på hvor lang tid man bruker for å sette på den selen heller. Og som bardmann nevner, ser ut som demovideoen er litt redigert for at dette skal funke...

Forhåpentligvis går denne inn i rekken med ubrukelige "oppfinnelser" som ikke slår an...

Skrevet

:D Noe så idiotisk!

Det der er jo bare ubrukelig, det tok jo mye lenger tid å ordne med den selen enn å ta opp på vanlig måte jo :D

Det ser jo utrolig dumt ut også da :(

Skrevet

Noe så tragisk! syns litt synd på hunden..med alt mulig dilldall på seg og pose under stumpen, bare fordi eieren ikke gidder å bøye seg ned og plukke opp etter den?!

får da være måte på!

Skrevet

Heheh, jeg har alltid ønsket meg et eller annet så jeg slipper å gå og bære på en pose som dasker mot låret for hvert skritt du tar i en halvtime, men jeg skiftet mening da jeg så filmen. Bleugh.

Skrevet

Nei herregud...

Den oppfinnelsen der var den værste jeg har sett på lenge!

Det ser bare utrolig teit ut, og det tar mye lenger tid å ta å lukke den posen og sette på en ny en, enn

å ta det opp med vanlig pose. Og hvis de skal spare ryggen sin for å bøye seg ned å plukke opp, så må de jo bøye seg ned for å ta vekk posen, og sette på en ny en :rolleyes:

Skrevet

Å herrejemini! Stakkars hund da! Må le litt også, men altså møter jeg noen som har en sånn en på hunden, så vet jeg ikke om jeg makter å holde kjeft :D

Skrevet

Dette virker særs japansk :hygienisk og mekanisk.. og med masse perverse anretninger å feste med...Åndelig musikk i tillegg, med østensk preg og kunstig fuglekvitter...

trukke det, nei..

sayonara for min del..

Skrevet

Eneste unnskyldning for å bruke en sånn idiotisk innretning, må være mangel på armer??

Rett og slett noe av det dummeste jeg har sett!

Skrevet

Eneste unnskyldning for å bruke en sånn idiotisk innretning, må være mangel på armer??

Rett og slett noe av det dummeste jeg har sett!

Nope, det går ikke. Hvordan skal man da få på anrettningen? *knis*

• 2 weeks later...
Skrevet

:o

er det sant ? herrigud :o

for det første tok det lengre tid og for det andre så er det da ikke ås vanskelig å ta med seg en liten bæsjepose i lomma da man skal på tur !

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...