IngridJulia Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Hei alle sammen. Ble invitert hit av Basse, som ønsket flere golden eiere her, så her er vi Jeg er ei jente på 25 år som har ei golden tispe på snart 5 år. Hun kom til oss (meg og samboer) da hun var tre år. Hun ble omplassert til oss gjennom Charlottes omplassering i Trondheim. Ronja var lite sosialisert og bjeffet mye da hun kom til oss, og som ferske hundeeiere så var vi litt fortvilte til tider. Men etter ett hverdagslydighets kurs på Canis hundeskole og masse tålmodighet så har Ronja blitt en super hund og vi er veldig fornøyde med henne. Hun er blitt mye roligere og stresser mindre, er også blitt flinkere til å møte andre hunder. Nå har vi hatt henne i snart to år og er kjempe glade i henne.
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Velkommen hit til oss Dette er det beste hundeforumet som finnes! Alt annet er rotete og her blir du fort venn med alle =D>
Basse Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Hehe! Et spesielt velkommen fra meg!!!! =D>
Basse Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Du må ta deg en tur å elde deg på som en Golden eier på der det står Er det Noen som har Golden Retriever her?
Kine Helen Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 velkommen velkommen:) hvis du lurer på noe er det bare å spørre:)
Silje Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Velkommen skal du være! Håper du vil trives sammen med oss
IngridJulia Skrevet 9. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juli 2005 For en fanastisk velkomst komite =D>
charlotte Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Skrevet 11. Juli 2005 Hei og velkommen! Jeg har ikke golden, men jakt-labrador http://www.freewebs.com/jakt-labben
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar