Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn på valpen

rian

Recommended Posts

Nå har valpen endelig kommet hjem. Han skal hete Felix. Jeg forelsket meg helt i navnet og han ser ut som en Felix.

Så nå er Knerten blidt storebror, og han tar oppgaven veldig alvorlig. Passer på Felix. Ligger ved siden eller oppå hverandre :D

pusikattene var ikke like fornøyd, men nå er det bedre. I går var de bare borte, men pusi er ganske nysgjerrig, så hun må sjekke han litt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED VALPEN :icon_fun:

Fint navn fikk han også :D Ikke like lett å bestemme seg for navn når det kommer et nytt familie medlem :o Titta inn på sia di i håp om å få se et bilde av den lille hjerteknuseren, men jeg får nok smøre meg med tolmodighet inntil du får lagt ut et :D

Lyst på en hund til jeg også, men det passer litt dårlig enda, men karnsje neste sommer når minstemann her er blitt litt større :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER MED VALPEN :icon_fun:

Fint navn fikk han også :D Ikke like lett å bestemme seg for navn når det kommer et nytt familie medlem :D Titta inn på sia di i håp om å få se et bilde av den lille hjerteknuseren, men jeg får nok smøre meg med tolmodighet inntil du får lagt ut et :D

Lyst på en hund til jeg også, men det passer litt dårlig enda, men karnsje neste sommer når minstemann her er blitt litt større :)

Sånn, der har jeg oppdatert spacen min med noen bilder av lille Felix.... Familiens nye hjerteknuser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...