rian Skrevet 23. August 2006 Rapporter Skrevet 23. August 2006 Jippi, vi får valpen hjem den 3. september. Han er blanding mellom irsk og gordon setter og nå diskuterer vi navn... Foreløpig har vi kommet på Trigger, eller texas(tex), men... Jeg er veldig åpen for forslag......
TineSimbaNana Skrevet 24. August 2006 Rapporter Skrevet 24. August 2006 kåre kurt neida.. Rex Brutus Aiko Odin Felix Alfred Det var en gutt ??
rian Skrevet 25. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2006 hehe, kule navn... hehe Ja det er en liten gutt vi får... Noen flere forslag?
Tine Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 *Oscar * Gizmo * Armani * Bonso Var noen hverfall
Dobbisjenta Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Her er noen til. Fenris Ask Gorm Aron Igor Tayson Loke Emil Lykke til med navne valget.
Denise Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Jeg synes både Tsar og Taiko er flotte navn
Maria Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Bono! (Da blir det et "irskt" navn da, men) Det er i alle fall et fint setter-navn.
xxx12345 Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Tarzan i underbuksa! - Bare Tarzan til vanlig
Turnip Skrevet 2. September 2006 Rapporter Skrevet 2. September 2006 jeg har forelsket meg helt i navnet Lucas Det skal min neste hete!
Nina Skrevet 2. September 2006 Rapporter Skrevet 2. September 2006 Rio Hunter Paco Victor... Det er så mange navn. Har du noen ønske om bokstav?
rian Skrevet 4. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2006 Nå har valpen endelig kommet hjem. Han skal hete Felix. Jeg forelsket meg helt i navnet og han ser ut som en Felix. Så nå er Knerten blidt storebror, og han tar oppgaven veldig alvorlig. Passer på Felix. Ligger ved siden eller oppå hverandre pusikattene var ikke like fornøyd, men nå er det bedre. I går var de bare borte, men pusi er ganske nysgjerrig, så hun må sjekke han litt ut
millis Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 GRATULERER MED VALPEN :icon_fun: Fint navn fikk han også Ikke like lett å bestemme seg for navn når det kommer et nytt familie medlem Titta inn på sia di i håp om å få se et bilde av den lille hjerteknuseren, men jeg får nok smøre meg med tolmodighet inntil du får lagt ut et Lyst på en hund til jeg også, men det passer litt dårlig enda, men karnsje neste sommer når minstemann her er blitt litt større
Muffins Skrevet 6. September 2006 Rapporter Skrevet 6. September 2006 Synes også dette er kult: Streif
lille_christine Skrevet 6. September 2006 Rapporter Skrevet 6. September 2006 *Oscar * Gizmo * Armani * Bonso Var noen hverfall Armani! For et nydelig navn Felix var også fint da Lykke til med valpen!
rian Skrevet 7. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2006 GRATULERER MED VALPEN :icon_fun: Fint navn fikk han også Ikke like lett å bestemme seg for navn når det kommer et nytt familie medlem Titta inn på sia di i håp om å få se et bilde av den lille hjerteknuseren, men jeg får nok smøre meg med tolmodighet inntil du får lagt ut et Lyst på en hund til jeg også, men det passer litt dårlig enda, men karnsje neste sommer når minstemann her er blitt litt større Sånn, der har jeg oppdatert spacen min med noen bilder av lille Felix.... Familiens nye hjerteknuser.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar