Line_ Skrevet 27. Juni 2005 Rapporter Skrevet 27. Juni 2005 Ja..Jeg er altså en jente på 1 (15 om 3 dager da.. ).. Jeg har en dvergpuddel valp som er født 12.04-05.. Han er verdens skjønneste. Han er min første egene hun. Men familien har hatt en gordon setter( :roll: ) før.. Derfor er jeg både Puddel og Gordon felst!! Jeg bor i vestfold og trives med det 8) Det var vel litt om meg.. Har jo også to katter da som jeg også er veldig gla i!!
LiLi Skrevet 27. Juni 2005 Rapporter Skrevet 27. Juni 2005 heisann, og velkommen dvergpudler er herlige! tanta mi er oppdretter av dverg og toy, og hundefrisør!
Benedicte Skrevet 27. Juni 2005 Rapporter Skrevet 27. Juni 2005 Velkommen, velkommen:-D tanten min har dvergpuddel og bor også i Vestfold Hehe.. Fra hvilken kennel har du? Har du tenkt til å drive med agility, lydighet, utstilling etc når valpen blir eldre?:-) Benedicte www.labbis.tk
tussi Skrevet 28. Juni 2005 Rapporter Skrevet 28. Juni 2005 velkommen, velkommen :D håper du vil trives her :D
Line_ Skrevet 28. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2005 Velkommen, velkommen:-D tanten min har dvergpuddel og bor også i Vestfold Hehe.. Fra hvilken kennel har du? Har du tenkt til å drive med agility, lydighet, utstilling etc når valpen blir eldre?:-) Benedicte www.labbis.tk ..Fra kennel Black Mail (oppdrett av sorte dverg/toy/stor) ..Hadde tenkt til det ja!!
Line_ Skrevet 28. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2005 Bor på Nøtterøy (en øy utenfor Tønsberg)!!
Tini Skrevet 28. Juni 2005 Rapporter Skrevet 28. Juni 2005 Velkommen ja... Puddler er en fin rase... onkel og Tante av meg har Konge puddel!
LouDan Skrevet 28. Juni 2005 Rapporter Skrevet 28. Juni 2005 Puddel rocks!! :D :x Har en storpuddelhanne sjøl Er no'n herlige hunder! Velkommen skal du være Alltid moro med puddel folk
Guest Vicky Skrevet 28. Juni 2005 Rapporter Skrevet 28. Juni 2005 liker ordtaket : love me, love my poodle
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar