Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan kommer du til å bruke det nye forumet?


Djervekvinnen

Aktivitet på sonen  

97 stemmer

  1. 1.

    • Akkurat like aktiv som før
      42
    • Litt mindre aktiv enn før
      41
    • Kommer til å slutte å være her
      12
    • Mer enn før
      2


Recommended Posts

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Klikket på like mye som før...

men må jo si at jeg har vært her mindere nå enn tidligere, men det har ikke noe med sonen å gjere. Er nok litt "nede i en dal" etter Chanita døde, og så er det mye jobb nå. Men jeg kommer nok sterkt tilbake denne gangen og! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg vært ganske lite aktiv her, men når jeg kom inn hit nå fikk jeg lettere sjokk. Det var veldig rotete, rett og slett. Grunnen for at jeg kom hit var at det var et så ryddig og fint forum, og mange koslige brukere. Nå begynner det å ligne mer og mer på dyrenett.. Tror jeg kommer til å være mindre aktiv ja, og særlig når andre brukere velger å gjøre det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige oppdatering så ble jeg mindre aktiv her inne og nå blir det vell til at jeg kommer innom for å se om det er noe innteresangt men noe mere aktiv tviler jeg på at jeg blir(heller mindre).

kom jo liksom inn på dette forummet forde at det var Hundeforum og ikke som på dyrenett med masse andre dyr også, men nå har jo det blitt akkurat det samme som dyrenett så da er det jo ett fett hvor jeg holder meg(har funnet nytt forum jeg da men reklamerer ikke for det her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok til å være her like mye som før, om det da ikke blir store endringer i diskusjonene. (men det jar nå ikke noe med selv forumet å gjøre, men deltagere :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...