Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan kommer du til å bruke det nye forumet?


Djervekvinnen

Aktivitet på sonen  

97 stemmer

  1. 1.

    • Akkurat like aktiv som før
      42
    • Litt mindre aktiv enn før
      41
    • Kommer til å slutte å være her
      12
    • Mer enn før
      2


Recommended Posts

Ser ingen grunn til ikke å være her like mye som før, og om jeg blir litt fraværende er det hovedsaklig på grunn av lang skoletid osv. :P Det som skremmer meg mest er anntallet diskusjoner i det siste..går jo helt fint å være borte i et par uker, uten at det er kommet noe nytt nærmest! :P

hundesonen er jo forsåvidt det samme, men føler at vi er lit "avstengt uten OT og infordelen øverst. ;) Er vel en tilvenningssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Jeg synes nå det har blitt langt ryddigere nå enn det var før - man slipper å se alle OT diskusjonene og det er liksom mindre å forholde seg til. Det som mangler nå er å få slått sammen de to topicene Hundesnakk (?) og Hundespørsmål (?) - jeg har ikke fatta forskjellen på dem liksom, men ellers er da det meste som før ?

Det blir alltid slikt hylekor når noe endres, men så blir folk vant til det nye og må krypende innrømme at dette funka jo bra likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å være her, ikke like mye som før, men...

Litt pga. skole, litt av prinsipp. Sorry, men når man ikke "blir hørt" og når jeg er uenig i enkelte sine uttalser, ja admin, mister jeg litt lysten. Dyresonen får så være. Håper bare dere får til å lage et hundesonen slik som det var før. Dyresonen kan godt få eksistere for min del, så lenge hundesonen har separat off-topic del osv. slik som før. Det var grunnen til at jeg i det hele tatt var på hundesonen, det intime og bra miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lagt selve hundesonedelen til under "favoritter", så det popper ikke opp alle de andre dyresonene. De ligger bare som en link øverst på siden, og dermed er de ute av veien. Om jeg vil innpå "off topic" så er det jo bare å klikke innpå den.

Jeg er jo ikke så veldig aktiv her inne fra før, og nå er det jo jakttid for fullt, så da begrenser det seg av seg selv hvor mye jeg kommer til å være her inne ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min aktivitet styres mer av hvor interessant jeg syns trådene er, enn hvordan sonen er designet. Så lenge jeg finner fram, er jeg fornøyd! Dessuten har jeg ny og krevende jobb som begrenser aktiviteten her endel! Har ikke tid til å sitte på sonen på jobben, nei... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som før - når jeg har tid og lyst.. Enig med Jaktlykke her - har også lagt Hundesonen som favoritt på PC'n min, så jeg merker ikke noe særlig forskjell.

Men synes det er moro med andre soner også - så jeg svisjer jo litt innom både katt og akvarie når jeg har lyst. Synes det er helt fint nå - og kan ikke skjønne at noen synes det er "rotete".. Er jo akkurat likt som før - bare flere muligheter.

Men ja, som Siri sa - hva er egentlig forskjellen på Hundeprat og Hundespørsmål.. Så hvis jeg fikk ønske meg noe ville jeg nok nærmest halvert antallet topics under hver sone, og DA hadde det blitt enklere å finne tilbake til den diskusjonen man ville..

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å være her like mye som før.. Jeg skjønner egentlig ikke all sutringen, som Nirm sa, det ER jo tross alt ikke værre enn å velge hvilket forum man vil være på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ingenting mot den store forrandringen, men nå er det jo forrandra igjen! denne gangen var det ikke så koselig! har ikke noe mot akvarie forum osv, men det var bedre før enn nå. jeg kommer kanskje til å være litt mindre aktiv enn før, fordi jeg synest diskusjonene er litt slappe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popper innom nå og da, men har fått et bedre sted å være :P

:P

Ikke svart her jeg... :P jeg kommer ikke til å være aktiv, skal titte innom når disse endringene kommer i FERDIG versjon, ser uferdig og rotete ut... Første man ser er stygge reklamer, ikke hvilken side man har kommet til... :P

Håper ferdig produkt blir penere en dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...