Rabalder Skrevet 26. Juni 2005 Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Ny her jeg Har en nydelig blandingshund på snart 11 mnd som er helt fantastisk Så noen som nevnte dette forumet på dyrenett og måtte sjekke det ut
Mirai Skrevet 26. Juni 2005 Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Hei og velkommen Hva er hunden din blanding av, kanskje du kunne lagt ut noen bilder ?
Rabalder Skrevet 26. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Han er blanding av rottweiler og vorsteh/pointer/husky(trekkhund) Skal prøve å få lagt ut noen bilder må bare klare å forminske dem først
tussi Skrevet 26. Juni 2005 Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Velkommen ,velkommen håper du vil trives her :P
Rabalder Skrevet 26. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Takker Nå har jeg lagt ut bilder på bildesiden
Rabalder Skrevet 26. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Takk Jeg bor et lite stykke utenfor Stavanger
Taz Skrevet 26. Juni 2005 Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Takk Jeg bor et lite stykke utenfor Stavanger Tøft.. Mer Stavanger folk..
Silje Skrevet 26. Juni 2005 Rapporter Skrevet 26. Juni 2005 Tøft.. Mer Stavanger folk.. Ja, nå begynner vi å bli en hele del her inne Hvor i stavanger er du fra da? Velkommen hit
Benedicte Skrevet 27. Juni 2005 Rapporter Skrevet 27. Juni 2005 Stavnger jah:-) Ikke så langt fra Bergen det, hehe Heter hunden din Rabalder? Det het newfoundlandshunden min også! Tai's Chow Dinos Rabalder, men til vanlig kalt Balder... Velkommen hit
Rabalder Skrevet 27. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juni 2005 Hvor i stavanger er du fra da? Bor litt utenfor Sandnes Heter hunden din Rabalder? Det het newfoundlandshunden min også! Tai's Chow Dinos Rabalder, men til vanlig kalt Balder... Velkommen hit Smile Han blir kalt Balder til vanlig, men siden han er litt koko [looney] så heter han Rabalder hehe :mrgreen:
Maria Skrevet 27. Juni 2005 Rapporter Skrevet 27. Juni 2005 Bor litt utenfor Sandnes Han blir kalt Balder til vanlig, men siden han er litt koko [looney] så heter han Rabalder hehe :mrgreen: Oppdretteren min bor på Austrått! Sikkert ikke så langt fra deg!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar