Jump to content
Hundesonen.no

Er jeg den eneste?

Djervekvinnen

Recommended Posts

Jeg konkurrerer ikke noe i noe som helst hvis det var det du tenkte på, men trener litt lydighet i håps om å få bronsemerket etterhvert. Litt av motet mitt ble tatt bort i dag da jeg så lydighetskonkurransen på utstillinga her i Trondheim i dag da.

jeg holder heller ikke på med noe spessielt... Tussi er over 8 år og kan ikke brukes til så mye lenger... Trente litt agillity får gøy før...

Når jeg får meg en hund som skal være min helt fra begynnelsen av skal jeg nok trene litt mer aktivt agility, og kanskje holde på med utstilling også...

wesminster, da trener du jo lydighet da, hvis du prøver deg på bronsjemerket. Jeg tenkte ikke på kun konkurranser, men sånn generellt. Syns de aller flerste driver med noe her. Jeg blir jo flau av å ikke drive med noe :oops: Jeg har ikke så mye interesse av utstilling, agillity pg div. Men det hadde vært moro å prøve på noe. Men jeg vet bare ikke hvordan, og så har jeg heller ikke guts eller tålmodighet til å drive på alene. Dessuten koster kurs og sånn så mye når man ikke er med i noen klubb. :)

hmm jeg holder ikke på med noe spsielt med siko og kitha.

siko har bare deltatt en gang på utstilling.

kitha har også slutta med utstilling grunnet en tann som røyk da hun leka med jenna mine foreldres hund.

en hund på 8 år kan man gjerne begynne å jobbe med :D
ja, seff...men Tussi er ikke vant til å trene så mye, fordi hun har bodd hos mormoren min i over 7 år, og der var det mest soving... bare når noen kom på besøk ble det turer og kanskje nlitt lydighet og agility i hagen... prøver å trene lydighet med henne nå...men hun greier ikke å lære noe nytt :) hun blir bare veldig ivrig å stter seg enten ned eller hopper opp på to ben... eller kanskje legger seg ned... før jeg får begynt å trene... :? :-o har noen forresten noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Jeg ville begynt på det helt grunnleggende og ikke forventet noe av henne... De enkle greiene som sitt, dekk osv. Vente på å ta godbiten til du sier vær så god. Så tar hun ting nok bedre etter hvert :)

begynte å trene da vicky var 8 uker.... hehe.... det er det seineste jeg ville begynt med en valp...

De fleste har ikke akkurat mulighet for å begynne før det da :D Det må på en måte være oppdretterens jobb.

Guest Vicky

ja.... jeg var der fra hun ble født.... det er vanskelig å begynne så tidlig, men jeg tror det er kjekt å begynne med en gang man får valpen hjem. :D Den begynner å bli rabbagass allerede da... :D

Guest Vicky

ja, jeg merker først nå som hun ble over 3 år har hun begynt å bli i perfekt stand til å trene.... men likevel er det utrolig viktig å trene så mye som mulig i valpe tiden :D Neste valpen som kommer i Mars skal jneg trene helt fra starten av. Dessuten blir valpene føldt hos Berith Larsen, så der lærer de nok masse :D

Jeg ville begynt på det helt grunnleggende og ikke forventet noe av henne... De enkle greiene som sitt, dekk osv. Vente på å ta godbiten til du sier vær så god. Så tar hun ting nok bedre etter hvert :D

de tingene kan hun alt... :D men jeg kan jo finpusse på de øvelsene. men skal prøve meg litt fremm... det går nok bedre ettervært (håper ihvertfall det) :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...