Gå til innhold
Hundesonen.no

gå pent i bånd

Kristina

Kan hunden din gå fint i bånd?  

20 stemmer

1. 1.

• Ja!
      8
    • nei
      1
    • noen ganger
      5
    • trener på det
      6

Recommended Posts

Skrevet

Arjen kan også når han vil, men blir lett uoppmerksom hvis det er noe som virker mer interessant. Han kan godt gå ved foten, men er ikke så flink å gå pent bortsett fra det. Det må trenes mer på.

Skrevet

Har akdri hatt problem med at amy drar i båndet på tur.. Har sikkert bare vært heldig.. :D

Drar jo i båndet når vi er på hudetreff, og ho er helt "klar" til å få springe å lege da.. :)

Skrevet

Hmm.. Har aldri trent på dette.. Men er lixom ikke en nødvendighet føler jeg.. Han går som regel fint.. :) kanskje han ikke gidder å dra.. :D

Skrevet

Eso går ALLTID fint når vi går alene. Men må trene endel på å gå fint når vi er sammen med flere hunder.

Nå har vi Milie og Billy på besøk, super trening for begge hundene! Går bedre og bedre for hver dag nå :)

Skrevet

LiLi går fint i bånd, men selvsagt, hun er jo bare 4 måneder, så vi trener jo hele tiden. Men hun får aldri lov til å dra uansett, og det vet hun.

Skrevet

Ja visst kan våres hunder gå pent i bånd, hvis jeg bare går med en om gangen. :)

går jeg med alle fire så blir det litt vannskeligere å få dem til å gå fint. :wink:

Skrevet

Når vi går i sele får Zira lov til å dra. Men når vi fester kobbelet i halsbåndet får hun bare gå pent, hvis ikke kommer hun ikke av flekken :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...