Gå til innhold
Hundesonen.no

Når det er stygt vær


Djervekvinnen

Recommended Posts

vi prøver å ha det som vanlig som mulig, men Boston terrier er ikke så kjent for å like regn og for mye vind.. Så hun forter seg å gå på do så LØPER hun inn igjen!

Mico får vanlig luftings og kankje en lang tur i skogen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Trondheim er ikke akkurat kjent for å bra vær gjennom hele høsten, vinteren og våren, så som oftest går vi vanlig tur. Sjelden jeg trener ute når det er pyton vær, men det er på grunn av meg. Jeg liker ikke å stå så mye stille når det regner og blåser. :wink:

Av og til når det er dårlig vær pleier jeg ofte å bare rusle en tur i nabolaget med henne, gå inn og trene litt og ellers bare la henne tåle at hun ikke kan få like mye tur hver dag. Det er kjekt med en hund som ikke er avhengig av to timers tur hver dag synes jeg, i tilfelle jeg blir syk eller har det travelt en dag. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra Stavanger, og her er det heller slik at regn er normalen, så her er det ut på tur aldri sur, uansett vær :)

Men det er ikke så veldig artig etter en sølete tur i skogen med to møkkete hunder i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg er litt slapp i dårlig vær :oops: Men Mona får jo stort sett gå ute hele dagen så lenge det ikke regner da. Også¨er hun fortsatt så liten at jeg ikke trenger å gå TUR med henne i den forstand. I tillegg har vi det HÆMMA beinet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en hund som blir krakilsk av for lite mosjon, så selv i regnet må hun ut og røre på seg. Synes ikke regn er værst jeg da- tjue minus er myye værre- jeg fryser så lett! Hehe, der jeg bor nå blåser det sinnsykt mye. Blir jo morsomt å gå tur med en tre kg tung hund i orkan styrke vind. Tror det er litt lurt å ha på bånd da, så han ikke blåser bort:p :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han får jo tur og av og til er det godt og gå i regnet hvis det ikke blåser og er kaldt, men turene blir kortere da..er ikke VELDIG motivert for lag tur i regn jeg heller nei men hunden derimot: regn? vilket regn?trur du jeg bryr meg om at det regner? komman da! jeg vil på tuuuur!!

cant live with them, cant live without them..... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det samme som vanlig så sant det ikke er fare for å bli truffet av lyn, sånn somsist det var skikkelig lyn og tordenvær ute, da slo det ned i huset :-o så da holdt vi oss inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør som Vicky ut og trene når det regner, Chicka gjør ikke så store notis av at det regner og er vått.

Jeg tar de turene jeg har planlagt selvom det regner, men er det kald blåst itillegg så blir det kortere tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...