Guest Monica Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Skrevet 14. Juni 2005 Jeg er da en dame i fra Sverige men en schäferhund på 1 år Har også 2 katter en Maine coon og huskatt. Gleder meg og bli kjent med dere
Heidi Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Skrevet 14. Juni 2005 Wee endda en med schæferhund Velkommen hit
athene Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Skrevet 14. Juni 2005 hei og velkommen skal du være. håper du vil trives her inne sammen med oss andre =D>
Guest Monica Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Skrevet 14. Juni 2005 :oops: Jösses her var det fart. Tusen takk for velkomsten
Cavalier&Collie Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Skrevet 14. Juni 2005 Velkommen!! Hvordan fant du hit da? Du er den første svenske, men vi har både danske og norske
Guest Monica Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Skrevet 14. Juni 2005 Jeg fikk en link av en venn Men jeg er norsk asså bare bor billig i Sverige
Kine Helen Skrevet 14. Juni 2005 Rapporter Skrevet 14. Juni 2005 velkommen velkommen:) hvis det er noe du lurer på så er det bare å spørre:) bo billig i sverige høres ut som en god plan:)
Ricco Skrevet 15. Juni 2005 Rapporter Skrevet 15. Juni 2005 Hei og velkommen! Meget bra rase du har! =D>
Lazita Skrevet 15. Juni 2005 Rapporter Skrevet 15. Juni 2005 velkommen tiloss her på forumet =D> Flower
tussi Skrevet 15. Juni 2005 Rapporter Skrevet 15. Juni 2005 Velkommen, velkommen Håper du vil trives her :P
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar