Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens beste bursdagspresang!


Jeampi

Recommended Posts

I dag så hadde jeg familie besøk og jeg gledet meg masse siden jeg hadde fått vite at da skulle jeg få presangen fra pappa og dem.

Jeg kommer inn til pappa og dem og der får jeg x antall kr av bestemor og bestefar, og samme anntall kroner av pappa og stemoren min.

Så sa pappa at dette var ene delen av presangen, og jeg fikk hakeslepp for det var masse penger jeg hadde fått.

Så kommer resten av familien og jeg får penger av alle sammen. SÅ det ble en del penger etterhvert, og jeg skjønte ikke hvorfor folk var så rause i år i forhold til andre år, men så ble jeg jo faktisk 18 i år og slo meg til "ro" med at det var derfor.

Så kommer tanten min (hun som driver cavalier oppdrett) og hun er ALLTID full av spillopper, så hun kommer med en lapp og snakker om at nå skal de drive litt gjøn med meg og jeg får 10 oppgaver som jeg skal løse før jeg får hoved delen av presangen. SÅ jeg får lapp hvor jeg må løse "kryssord" og der står det at jeg måtte gå ned i kjelleren og hente pakken som står der, så jeg går ned og finner en søppelsekk med en sløyfe rundt og tar den med meg opp. Der var det masse pakker og lapper med tall på. Så jeg tok nr to og der var en pakket inn en banan (haha) og så måtte jeg lese en vits,regne et regnestykke,danne et kor og synge en sang, og så skulle jeg på skattejakt hvor jeg fikk en lapp med en ledetråd og gikk rundt i hele hagen og plukket ledetrå etter ledetrå. På den siste så sto det at jeg måtte gå inn i lekehuset i hagen og der sto det en pakke.

Jeg tok pakken med meg inn til alle og åpnet den, og i den lå det en kassett til et videokamera. Vi plugget til video kameraet til tante til tv'en og slo på. Der fikk jeg se litt bilder fra en blomsterbukett, og litt fra en fest som de hadde vært på så jeg skjønte jo ikke så masse.

Men PLUTSELIG så kommer det et bilde der oppdretteren som jeg har sååååå lyst på valp fra og har "mast" på henne i hele vår om jeg kan få kjøpe av henne. Hun sitter med en pom ved siden av seg og en 14 dager gammel valp i hendene. Og sier gratulerer så masse med dagen og at valpen var 14 dager gammel. Så sa hun at tante har planlagt dette siden utstillingen på manger i MARS, og har drevet og snakket med henne bak min rygg slik at nå er jeg på 1.plass på valpelisten deres og at jeg skulle få velge valp selv og at hun hadde en tispevalp nå (den hun holdt i hendene) pluss at hun venten kull på en annen tispe så det var masse som skjedde fremover. Og at jeg var hjertelig velkommen ut dit og hilse på og snakke med henne og planlegge litt. Så masse jeg bare kose meg videre og så snakkes vi.

Jeg satt der med hakeslepp og fikk nesten ikke meg meg noenting hun sa for det var så masse å fordøye på en gang. Men for å oppsumere så har tanten min drevet og planlagt at jeg skal få valp av henne siden mars og snakket masse med henne slik at jeg får valp fra henne og kan velge selv hvilke valp jeg vil ha. Og så fått oppdretter til å late som ingenting. Dette syns jeg var DRIT sporty gjort siden jeg har mast og mast på henne i hele vår og snakket om valpekull osv og hun har ikke gjort NOENTING som fikk meg til å tro at tante har snakket med henne, for å så stille opp på "tv intervju" som jeg fikk se i selskapet. Og ikke minst tante som har rindt og styrt og kjørt helt fra Bøvågen til Sotra (som er ca 3 timer kjøretur) bare for å filme denne filmen.

Guuuud har ikke jeg verdens beste familie!?!?!?!

Så grunnen til at jeg fikk så masse penger var fordi at de hadde planlagt dette i lang tid at jeg skulle bare få penger slik at jeg fikk kjøpe valp!

Det har enda ikke gått opp for meg for en kul familie jeg har! ;)

SÅ denne uken skal jeg og tante ut til oppdretter og hilse på valp og snakke hund :P

LYKKERUS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...