Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens beste bursdagspresang!


Jeampi

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Ja liker oppdretterne kjempegodt!

Hun har stillt opp for meg helt siden jeg fikk Pito. Invitert meg opp til seg og jeg var der oppe i mange timer og ble lært hvordan jeg skulle klippe pom osv. Knall koselige!

Ja det er tispe jeg skal ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ett skrekklig sippetroll, så jeg sitter her å griner jeg. Gåsehud over hele meg og jeg måtte lese det hele for mannen min som himlet med øynene og langet over kleenex. Eier ingen følelser den mannen :P

Gratulerer med dagen og den lille valpen din :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ett skrekklig sippetroll, så jeg sitter her å griner jeg. Gåsehud over hele meg og jeg måtte lese det hele for mannen min som himlet med øynene og langet over kleenex. Eier ingen følelser den mannen :P

Gratulerer med dagen og den lille valpen din :P

nei gud så koselig! må neste sippe over at du sipper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen som var og med en flott fødselsdagsgave :P Skjønner godt at du vil ha en til for det er umulig og bare ha en. Du får komme å gi oss litt konkurranse på østlandet til neste år da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Jeanette både med vel overstått 18 års dag og verdens beste bursdagspresang ;):P Tenker tiden går fryktelig sent inntil du har valpen hjemme hos deg :P Utrolig heldige deg, som har en slik fantastisk familie rundt deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen som var og med en flott fødselsdagsgave :P Skjønner godt at du vil ha en til for det er umulig og bare ha en. Du får komme å gi oss litt konkurranse på østlandet til neste år da :P

takk skal du ha ;) Ja de er som smash: man kan ikke nøyes med én :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...