Gå til innhold
Hundesonen.no

Nrk i går

Guest Christine

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Noen som så hundeprogrammet på NRK i går?

Skulle visst være kjempe spennende, og de hadde festet et kamera i knollen på en hund.

Skal finne ut når det er reprise, for dette må jeg bare ha med meg.

Skrevet

Så litt av det.

Ganske moro å se hva hundene ser fra sin synsvinkel. Selv om det selvfølgelig ikke er helt korrekt..

Var litt om hundenes språk også. Det er jo alltid interessant!

Skrevet

Jeg så d :)

D var veldig bra. Det handlet mye om nervøse og redde hunder, så jeg lærte en del om hvordan jeg skal forebygge det ;)

Skrevet

Nett-tv funker ikke her hos meg (men det er bare å gå innpå nrk.no og åpne nett-tven og trykke på "F". Der står Faktor helt øverst, og hundeprogrammet er nok øverst der).

I alle fall, sendte en mail for å høre når det går i reprise, og fikk dette som svar:

"Jeg kan ikke se at NRK har planer om å sende dette i reprise i nærmeste fremtid, men ditt ønske er notert og vil bli videreformidlet."

Praktisk talt betyr det at om du vil se programmet må du se det i nett-tv. For de kommer ikke til å sende det igjen.

Skrevet

Så litt av det.

Ganske moro å se hva hundene ser fra sin synsvinkel. Selv om det selvfølgelig ikke er helt korrekt..

Var litt om hundenes språk også. Det er jo alltid interessant!

Måtte jo inn på NRK-NETT og se det. Det var jo en sympatisk mann, men han hadde ikke noe nytt å fotelle. Det som er litt viktig, er at det var han som fortalte det først, for mange år siden! Lurer på hva som ikke var korrekt?

Skrevet

Øverst i Nett-tv ruten er det en søkeboks. Der kan du velge å søke på Dokumentar i stedet for Tema. Da kommer Faktor opp, og da finner du "ett Hundeliv".

Skrevet

Å nei. Det glemte jeg å se. Hadde lagret det i kalenderen på mobilen. Hadde så lysst å se "Sherpa" i aksjon :wub: Jeg er ganske svak for Briard, så dette hadde eg virkelig gledet meg til...

Skrevet

Så det jeg også.Bra program,men litt uenig med han angående lederskap.Jeg mener det er viktig å ha et godt lederskap i forholdet til hunden.Man trenger ikke å være macho for å være en god leder.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...