Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken gruppe foretrekker du?


Wheaten terrier

Gruppene:  

125 stemmer

  1. 1.

    • Gruppe 1, Bruks-, hyrde og gjeterhunder
      50
    • Gruppe 2, Pinscher-, schnauzer-, molosser og sennenhunder
      11
    • Gruppe 3, Terriere
      7
    • Gruppe 5, Spisshunder
      11
    • Gruppe 6/4, Dachs-, drivende- og sporhunder
      1
    • Gruppe 7, Stående fuglehunder
      6
    • Gruppe 8, Apporterende hunder
      13
    • Gruppe 9, Selskapshunder
      17
    • Gruppe 10, Mynder
      9
    • 0


Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Jeg stemte ikke. Mine favorittraser finnes nok stort sett i gruppe 1, 8 og 9, men jeg liker også flere av rasene i de andre gruppene. Og det er noen raser jeg ikke har like mye sans for i de gruppene jeg nevnte også. Det er jo ganske store forskjeller på en del av rasene innen de ulike gruppene. Blir helt umulig å velge én gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte ikke. Mine favorittraser finnes nok stort sett i gruppe 1, 8 og 9, men jeg liker også flere av rasene i de andre gruppene. Og det er noen raser jeg ikke har like mye sans for i de gruppene jeg nevnte også. Det er jo ganske store forskjeller på en del av rasene innen de ulike gruppene. Blir helt umulig å velge én gruppe.

Støtter den ja..bortsett fra at mine tre grupper er 1, 3 og 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker gruppe 1 og gruppe 8 like godt, tror jeg.

Faktisk så er det vel egentlig bare hunder i de to gruppene jeg kan finne på å kjøpe meg, med unntak av skotsk hjortehund (men den veit jeg uansett ikke om jeg skal kjøpe noen gang).

Så bra da at Skotsk Hjortehund er i gruppe 10 da, og ikke 1 eller 8... :)

Selvsagt gr 10... Kunne ikke tenkt meg hund fra noen annen gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv en fra gruppe 6/4, men kan ikke overhodet ikke tenke meg andre raser derfra...

Stemte derfor på gruppe 2, med gruppe 8 hakk i hæl. De aller fleste raser jeg kunne vurdert finnes der (retrievere, boxer, berner, dansk-svensk gårdshund m.fl.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får si stående fuglehund, da, siden vi skal skaffe oss det!

Men det er jo bl.a. på grunn av jakt.

Har ellers ikke så erfaring med hund, og er sikker på at det finnes raser innen flere grupper jeg desidert kunne falle for! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhem... Gruppe 10. 5. 2 og 1 :wub: Har hund fra gruppe 5, men stemte gruppe 10. Det er i gruppe 10 jeg finner flest raser jeg liker. I de andre gruppene liker jeg noen av rasene veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...