Gå til innhold
Hundesonen.no

Anti-bite/gnage spray som funker?


Recommended Posts

Jeg kjøpte PetHealth Bitter Bite for noen dager siden, fordi Atsu elsker å gnage på pulten her. Det som er problemet er at sprayen er for svak og har ikke noe effekt på det stedet Atsu gnager på. Jeg smakte selv på den og det var ikke plagsomt bittert engang. Atsu reagerer mer på alkohol lukten fra sprayen enn fra smaken.

Hvilken produsent lager en spray som hunden virkelig hater smaken av?

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med litt chilisaus? Hvis det ikke skal være på tøy da. Lurer på om det var 7% eddik jeg brukte, har nesten glemt det. (Men ligg unna eddikessens, det er giftig!)

Jeg strødde pepper på platesamlingen (vinyl), da nøys han voldsomt, og så var pepperen borte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte PetHealth Bitter Bite for noen dager siden, fordi Atsu elsker å gnage på pulten her. Det som er problemet er at sprayen er for svak og har ikke noe effekt på det stedet Atsu gnager på. Jeg smakte selv på den og det var ikke plagsomt bittert engang. Atsu reagerer mer på alkohol lukten fra sprayen enn fra smaken.

Hvilken produsent lager en spray som hunden virkelig hater smaken av?

Erfaringer?

Den sprayen er bortkastede penger, jeg prøvde også den på Astrixen når vi hadde han, for han gnagde på alt som smakte tre.

Han gnagde bare mer på det som ble sprayet.

Det du kan prøve i stedet er å han på litt(veldig) sterkt pepper der hvor han gnager, det funket no har i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...