Gå til innhold
Hundesonen.no

Välkommen Shejpa!


Fanny

Recommended Posts

Nu har jag äntligen fått hem lilla Shejpa. Hon är 8 veckor gammal och är en jaktcocker. Hon är så härlig! Jag har aldrig haft en så trevlig valp. Hon är väldigt modig och framåt, går redan i gallertrappor. Hon är supersocial både mot oss och andra och hon är sötast i hela världen!

Bilder på Shejpa

Shejpa med kullsyskon

060527-7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nomin der er hun jo! Er der mulig å være så søt! :D (hengeører til tross ;) ) Gleder meg til å få treffe henne! Hvordan går det med henne og Paddkjæft? Er han rolig med henne?

Hmm... man ska nog inte släppa ihop de två (Shejpa och Pavlov) allt för mycket. De hade lite väl kul igår kväll... Dessutom försöker han att hoppa in i hennes valphage för att sno leksakerna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... man ska nog inte släppa ihop de två (Shejpa och Pavlov) allt för mycket. De hade lite väl kul igår kväll... Dessutom försöker han att hoppa in i hennes valphage för att sno leksakerna...

:D Det tror jeg på! ;)

Håper dere kommer på treningen imorgen så vi kan hilse på vidunderet! Gleder meg skikkelig til å møte henne ihvertfall! Hun er super skjønn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Thomas og Fanny! :D Hun ser helt nydelig ut! Det blir spennende å se hva det blir av henne. Jaktcockere har jeg sett svært lite av! ;) Gratulerer nok en gang, og lykke til.. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig! ;)

Hvilken kennel kommer hun fra? Hjemmeside?

Har du tenkt å bruke henne til jakt..?

Hon kommer från kennel Meryl i Sverige (www.meryl.se) och ska användas till jakt primärt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...