Gå til innhold
Hundesonen.no

fuglehund.moo.no


Guest Christine

Recommended Posts

Jeg likte kommentarene dine forran linkene og på forsiden :P

Jeg tror jeg har linket til deg, men jeg skal sjekke det opp :P

Det som irriterte meg litt, var at det "spratt opp" en sånn freewebsreklame hver gang jeg trykte på en av sidene i menyen din... Den var der bare i et lite sekund eller så... Men *pirke pirke* :P Mulig du ikke kan gjøre noe med det akkurat.

Fin side :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Dette kan du bli rik på ;) Fin side :)

Jepp, jeg er allerede på en god vei vettu :)

Venter snaaaart kull, og da kommer jeg til å lege ut en anonse her på sonen- for intgeresserte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har noen flotte avlsdyr hjemme hos meg også :rolleyes::)

Si i fra om du har noen flotte hunner til parring da :) Har en utrolig flott hann her hjemme.

HeHe... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På jobben min (Color Line) la de nytt, blått teppe ifjor.

Dette har resultert i noen ganske flotte og sjeldne eksemplarer av arten, som gjemmer seg i trappen ned til kjelleren..

De er nemlig blå!

Bare å si ifra hvis du vil jeg skal fange en til deg. De er ikke spesielt raske, så tror ikke det skulle bli noe problem.. Kanskje du kunne fått et kull med blå-grå mønstrete?

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Christine

Da har jeg skiftet template, skrevet veldig masse på nytt og tatt en del endringer. Blogg tror jeg kommer i morgen, og jeg gidder og ha en :lol:

Gjesteboka sulter også snart* hint-hint* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest Christine

I en mangel på aktiviteter i sommerdagene, har jeg laget meg en ny side.

www.milo.moo.no kommer selvfølgelig til og være siden min, hvor jeg skal opprette blogg osv, så denne er den hovedsiden.

Den andre siden er en kjærlighetsside for å vise litt av hvor mye jeg elsker Milo. Håper på ris og ros. Siden kommer heller ikke til og bli oppdatert...

Adressen:

www.christine-milo.moo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt ny side, den andre du har er jo mer ordentlig da, men uansett hva folk må si om piczo så er det morro og ikke minst enkelt å holde på med ;)

Bildene du har på siden din linker tilbake til forsiden, dette kan du få vekk inne på innstillinger ett sted :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Vel, nå har jeg fått gjesteboka og bloggen inn i ramma på siden. Takket være litt litt hjelp som jeg fikk av JeanetteH :)

Har bare 5 meldinger per side i gjesteboken pga at jeg får ikke hele gjesteboken inn i ramma.

Vær helt ærlig...Hvordan GB bør jeg bruke? Den "guestbook" eller "gjestebok" ? Begge to står der åpen til og bedømmes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jeg fått gjesteboka og bloggen inn i ramma på siden. Takket være litt litt hjelp som jeg fikk av JeanetteH :)

Har bare 5 meldinger per side i gjesteboken pga at jeg får ikke hele gjesteboken inn i ramma.

Vær helt ærlig...Hvordan GB bør jeg bruke? Den "guestbook" eller "gjestebok" ? Begge to står der åpen til og bedømmes :)

Fant bare guestbook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...