Guest Christine Skrevet 25. Mai 2006 Rapporter Skrevet 25. Mai 2006 Da har vi skiftet template, satt inn nytt banner og endret på det meste Trenger kritikk... Og ps! gjesteboka er sulten.. Her er siden
Basse Skrevet 31. Mai 2006 Rapporter Skrevet 31. Mai 2006 Jeg likte kommentarene dine forran linkene og på forsiden Jeg tror jeg har linket til deg, men jeg skal sjekke det opp Det som irriterte meg litt, var at det "spratt opp" en sånn freewebsreklame hver gang jeg trykte på en av sidene i menyen din... Den var der bare i et lite sekund eller så... Men *pirke pirke* Mulig du ikke kan gjøre noe med det akkurat. Fin side
Guest Christine Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 http://www.freewebs.com/hybelkroken Da har jeg endelig laget side til oppdrettet mitt Står foreløbig ingen ting på våre hanner og hunner, men det kommer. Bilder kommer også.. Satser på kritikk osv
Guest Christine Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Dette kan du bli rik på Fin side Jepp, jeg er allerede på en god vei vettu Venter snaaaart kull, og da kommer jeg til å lege ut en anonse her på sonen- for intgeresserte
Marthe Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Jepp, jeg er allerede på en god vei vettu Venter snaaaart kull, og da kommer jeg til å lege ut en anonse her på sonen- for intgeresserte Har noen flotte avlsdyr hjemme hos meg også
Guest Christine Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Har noen flotte avlsdyr hjemme hos meg også Si i fra om du har noen flotte hunner til parring da Har en utrolig flott hann her hjemme. HeHe...
molly Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Haha, må si jeg ble overrasket. Jeg har tenkt på å omplassere noen av av mine, så si fra om du er interessert... B)
Maria Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Skrevet 13. Juni 2006 Jeg har en hel haug med avelsdyr som jeg kan sette ut på for. Si i fra om du er interessert ..
victoria_e Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Skrevet 13. Juni 2006 Haha du kan få noen av mine fine å lovende avelsdyr GRATIS
Knøttene Skrevet 21. Juni 2006 Rapporter Skrevet 21. Juni 2006 På jobben min (Color Line) la de nytt, blått teppe ifjor. Dette har resultert i noen ganske flotte og sjeldne eksemplarer av arten, som gjemmer seg i trappen ned til kjelleren.. De er nemlig blå! Bare å si ifra hvis du vil jeg skal fange en til deg. De er ikke spesielt raske, så tror ikke det skulle bli noe problem.. Kanskje du kunne fått et kull med blå-grå mønstrete?
Guest Christine Skrevet 15. Juli 2006 Rapporter Skrevet 15. Juli 2006 Da har jeg skiftet template, skrevet veldig masse på nytt og tatt en del endringer. Blogg tror jeg kommer i morgen, og jeg gidder og ha en Gjesteboka sulter også snart* hint-hint*
Djervekvinnen Skrevet 15. Juli 2006 Rapporter Skrevet 15. Juli 2006 veldig koselig side du har! Milo er såå kjekk! Gb signert!
ida Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Har signert! Jeg kommer til å bruke mange år på å få så fin hjemmeside!
Guest Christine Skrevet 16. Juli 2006 Rapporter Skrevet 16. Juli 2006 Takk, Takk Er det noen som har litt ris for noe og eller?
Guest Christine Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 I en mangel på aktiviteter i sommerdagene, har jeg laget meg en ny side. www.milo.moo.no kommer selvfølgelig til og være siden min, hvor jeg skal opprette blogg osv, så denne er den hovedsiden. Den andre siden er en kjærlighetsside for å vise litt av hvor mye jeg elsker Milo. Håper på ris og ros. Siden kommer heller ikke til og bli oppdatert... Adressen: www.christine-milo.moo.no
pippo Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Kjempe fine sider!Skal skrive i gjesteboka;)
Basse Skrevet 7. August 2006 Rapporter Skrevet 7. August 2006 Søt ny side, den andre du har er jo mer ordentlig da, men uansett hva folk må si om piczo så er det morro og ikke minst enkelt å holde på med Bildene du har på siden din linker tilbake til forsiden, dette kan du få vekk inne på innstillinger ett sted
Guest Christine Skrevet 10. August 2006 Rapporter Skrevet 10. August 2006 Vel, nå har jeg fått gjesteboka og bloggen inn i ramma på siden. Takket være litt litt hjelp som jeg fikk av JeanetteH Har bare 5 meldinger per side i gjesteboken pga at jeg får ikke hele gjesteboken inn i ramma. Vær helt ærlig...Hvordan GB bør jeg bruke? Den "guestbook" eller "gjestebok" ? Begge to står der åpen til og bedømmes
Basse Skrevet 12. August 2006 Rapporter Skrevet 12. August 2006 Vel, nå har jeg fått gjesteboka og bloggen inn i ramma på siden. Takket være litt litt hjelp som jeg fikk av JeanetteH Har bare 5 meldinger per side i gjesteboken pga at jeg får ikke hele gjesteboken inn i ramma. Vær helt ærlig...Hvordan GB bør jeg bruke? Den "guestbook" eller "gjestebok" ? Begge to står der åpen til og bedømmes Fant bare guestbook?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar