Guest Christine Skrevet 12. August 2006 Rapporter Skrevet 12. August 2006 Fant bare guestbook? Ja, slettet "gjestebok" siden jeg ikke alltid fikk den opp <_< Ble bare en blåside liksom...
Basse Skrevet 13. August 2006 Rapporter Skrevet 13. August 2006 Ja, slettet "gjestebok" siden jeg ikke alltid fikk den opp <_< Ble bare en blåside liksom... Oki Synes den du har funker fint jeg
Guest Christine Skrevet 29. Juni 2007 Rapporter Skrevet 29. Juni 2007 Siden er fortsatt oppe å går! -Ny adresse: www.fuglehundene.moo.no Milo.moo.no funker fortsatt! - Ny layout(Takk til Ingvild) Link gjerne til oss, banner og button kommer om ikke så lenge. Og du? Vi blir glade for melding i gjesteboka
TineSimbaNana Skrevet 30. Juni 2007 Rapporter Skrevet 30. Juni 2007 Fin side Christine Men får ikke sett på dette albumet; Bilder av Vegas, 30. juni 2007.. Tatt av Ingvild.
Ingvild Skrevet 30. Juni 2007 Rapporter Skrevet 30. Juni 2007 Skal fikse det nå. (glemte av en .html)
Guest Christine Skrevet 11. November 2007 Rapporter Skrevet 11. November 2007 Noen som vil gi ris/ros til siden? Vil gjøre veldig mye med den, så trenger tips. Ingvild som har laget layouten osv, men jeg holder på med en ny layout, men veit liksom ikke når den kommer ut.
Guest Christine Skrevet 14. Mars 2008 Rapporter Skrevet 14. Mars 2008 Sånn, ny side igjen! www.fuglehund.moo.no, men www.fuglehundene.moo.no funker fortsatt. Banner og button finner man på siden dersom man vil linke Og takk til Monica som har fikset siden! :) Og ja, jeg blir glad for hilsen i gjesteboka
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar