Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du student og hva studerer du?


Hilde

Recommended Posts

Rundt disse eksamenstider prøver jeg iherdig å finne på aktiviterer som IKKE innebærer lesing.... som oppvask, generell rengjøring (er så fint her nå), prøve gamle klær i skapet, klippe håret mitt selv, ta bilde av meg selv med selvutløser (har fått en del fine portretter av meg selv) og diverse andre syke ting, bare for å slippe å lese... Som f.eks å starte denne tråden her :D:P:P

Jeg studerer teatervitenskap på Universitet i Bergen og gudene vet hva jeg skal bli når jeg blir stor. Hmmm... jeg tror jeg vil undervise litt, hvertfall produsere (et annet sted enn i Oslo, det er jo håpløst, ingen publikum :P ) og jeg vil også forske litt!!

Hva studerer du? Hva skal du bli når du blir stor? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig på blomsterdekoratør, men aner ikke hva jeg vil mer... Har så utrolig lyst til å jobbe med dyr eller foto, og det er vel alt jeg noengang har villet, men jeg har bare ikke tålmodighet til 6 års veterinærstudie... Kan ikke fatte og begripe hvorfor et praktisk yrke skal læres gjennom mest mulig teori... Hadde det vært mer praktisk rettet hadde det kanskje blitt veterinær av meg også <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, da kan du klippe tånegler. Det var alltid siste utvei når alt annet var gjort og jeg ikke gadd å lese.

Jeg har vært student, nå er jeg stor, og er lærer og rådgiver på en skole for fremmedspråklig ungdom som skal ta grunnskoleeksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, da kan du klippe tånegler. Det var alltid siste utvei når alt annet var gjort og jeg ikke gadd å lese.

Jeg har vært student, nå er jeg stor, og er lærer og rådgiver på en skole for fremmedspråklig ungdom som skal ta grunnskoleeksamen.

Hahaha :D:P Satt for to sekunder siden og vurderte det!!! :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer ikke enda, men håper på å komme inn på vg1 allmenn på Trondheim Katedralskole til neste år. Hvis ikke blir det naturbruk på Skjetlein.

Jeg veit ikke helt hva jeg vil bli når jeg blir stor, men sosiologi høres fristende ut. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

1.året Sykepleier... og jobber også med å finne på alt annet enn å lese til Anatomi eksamen.

Har bla farget håret mitt 2 ganger B)

Ellers så går det i rengjøring også har jeg plantet tomat frø, pratet med dem og gitt dem mye kjærlighet. Håper på fine tomat planet på altanen når sommeren kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg snart ferdig med andre året på Medier og Kommunikasjon. Skal gå det til høsten også, og ender da opp med generell studiekompetanse.

Aner ikke hva jeg skal bli som "stor" :D IKKE journalist eller noen som helst lege, det er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går lærer i kunst og håndtverk, egentlig en ganske morsom skole. Men har eksamen i morra da, og sitter her, så... :D

Vet ikke hva jeg skal fordype meg i når den tid kommer, men har tatt kommunikasjon og media før, og det var fælt, så det blir nok noe gøyere.. Leire kanskje..

Edit: så du også gikk kommunikasjon og media iw, gikk det på høyskole, var vel fælest fordi jeg ikke liker datamaskiner.. (bortsett fra den søte lille macen min som jeg er venner med..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ferdig med allmenfag for et år siden, og har hatt et arbeidsår nå.. Til høsten begynner jeg på allmenlærer utdanninga:) Gleder meg!! Ville aller helst bli dyrepleier, men hvem i all verden kommer inn der da? Umennesklige inntakskrav.. Men lærer er bra det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går første året på barnevernstudiet å skal bli barneverpedagog når jeg blir stor, og jeg skal antageligvis jobbe i enten det kommunale barnevernet eller på familievernkontoret.

Har heldigvis ikke første eksamen før 2.juni, så jeg har goood tid til å lese, dessuten så er det viktigere å vedlikeholde negler enn å lese vitenskapsteori -_- .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt allmen til høsten. Da skal jeg antakelig ta realfag, og senere vil jeg prøve meg på å bli veterinær. Hvis ikke det går skal jeg jobbe med noe annet innen dyr, hels hund da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt på Medier og Kommunikasjon. Håper på å komme inn der. Jeg er ikke sikker på hva jeg vil bli. Men er veldig fristet til å bli politi (med tjeneste hund), toller (m/hund) eller noe som har med "problem ungdommer" å gjøre :D Uansett så har jeg lyst til å jobbe med folk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...