Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du student og hva studerer du?


Hilde

Recommended Posts

Rundt disse eksamenstider prøver jeg iherdig å finne på aktiviterer som IKKE innebærer lesing.... som oppvask, generell rengjøring (er så fint her nå), prøve gamle klær i skapet, klippe håret mitt selv, ta bilde av meg selv med selvutløser (har fått en del fine portretter av meg selv) og diverse andre syke ting, bare for å slippe å lese... Som f.eks å starte denne tråden her :D:P:P

Jeg studerer teatervitenskap på Universitet i Bergen og gudene vet hva jeg skal bli når jeg blir stor. Hmmm... jeg tror jeg vil undervise litt, hvertfall produsere (et annet sted enn i Oslo, det er jo håpløst, ingen publikum :P ) og jeg vil også forske litt!!

Hva studerer du? Hva skal du bli når du blir stor? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart ferdig på blomsterdekoratør, men aner ikke hva jeg vil mer... Har så utrolig lyst til å jobbe med dyr eller foto, og det er vel alt jeg noengang har villet, men jeg har bare ikke tålmodighet til 6 års veterinærstudie... Kan ikke fatte og begripe hvorfor et praktisk yrke skal læres gjennom mest mulig teori... Hadde det vært mer praktisk rettet hadde det kanskje blitt veterinær av meg også <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, da kan du klippe tånegler. Det var alltid siste utvei når alt annet var gjort og jeg ikke gadd å lese.

Jeg har vært student, nå er jeg stor, og er lærer og rådgiver på en skole for fremmedspråklig ungdom som skal ta grunnskoleeksamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde, da kan du klippe tånegler. Det var alltid siste utvei når alt annet var gjort og jeg ikke gadd å lese.

Jeg har vært student, nå er jeg stor, og er lærer og rådgiver på en skole for fremmedspråklig ungdom som skal ta grunnskoleeksamen.

Hahaha :D:P Satt for to sekunder siden og vurderte det!!! :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider