Basse Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 Mulig det er bare meg som ser dette her, men jeg tok et bilde av en solnedgang, ingen avanserte innstillinger, bare *klikk* og så ble det dette bildet (her vist både i "lovlig størrelse" og' tumbnail). Jeg ble egentlig ganske fornøyd med bildet, men det var ikke det som var mitt "poeng", nei.. Jeg ser tydelig at tretoppene danner 2 hunder: en middels stor hund (Kanskje en Airdale terrier (bilde)?) og noe som kan likne på en dachs.. Jeg ser den store tydeligere enn den lille, men jeg ser dem. Ser dere dem, eller er det kun "mine øyne"? Og om dere ser dem, hvilke raser likner det på? Andre som har liknende bilder av "ting en ser i et bilde av noe annet" som de selv har tatt eller som en god venn vil vise frem?
fidelio Skrevet 1. Mai 2006 Rapporter Skrevet 1. Mai 2006 så etter litt strev en puddel i den store, og en hoppende bc type i den lille.
Hunter Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Så det enkelt i den største. Har problemer med den minste...
Jeampi Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 nå har jeg sett lenge og jeg ser en dinosaur som parrer en langøra gris jeg........
M-lady Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Hihihi.. Jeg så også grisen med de lange ørene! Lurte på hva som stod bak, og når du sier det, ser jeg det jo. Dinosaur!!
Djervekvinnen Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Så det samme som deg Jeampi Hva har du spist idag Basse? *knis*
Baby Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Jeg ser et stort Esel, en hjort og en dinosaur.
ida Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Ser veldig godt den dinosauren. Dessuten har den en bokseåpner på ryggen!
Wheaten terrier Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Jeg ser en hoppende cocker spaniel, eller en av de kraftigere spanielne, kanskje sussex spaniel med store flagrende ører på det nederste bildet. Og en litt mer utydelig hund i bakgrunnen...
M-lady Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Jeg ser to tretopper i solnedgang. hæ?? Hvor i all verden ser du det???
Basse Skrevet 2. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Hihi, jeg lurer på hva dere har spist jeg Noen andre med bilder av ting som man ser i et bilde av noe annet? Eller i alle fall som ser "det andre" selv? Nå har jeg forsøkt å tegne opp omrisset, det ble ikke så bra, men det er for at dere skal få en "pekepinn" på hva jeg ser... Tegn omriss dere som ser disusaurer og da
SusanneL Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Noen som har spist fleinsopp eller tatt pcp i dag, eller? Så ikke noe jeg - bortsett fra når omrisset kom - DA var am-staffen og dachsen kjempetydelig... Men morsomt innlegg! Susanne (Venter med spenning på omriss av både griser, dino'er og hjort....)
Kristina Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Basse: Den store hunden har jo 2 haler da jo, det går vell ikke Jeg så noe i stad jeg også, men nå husker jeg ikke, og etter du tegna opp de strekene ser jeg ikke noe annet enn de 2 hundene <_< Men jeg veit det er noe annet skjult under der. haha
SoppenCamilla Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Jeg så også dinosauren og grisen!! ..Også så jeg hundene etter å ha fått omrisset..
SusanneL Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Takk for grisen og dinoen! NÅ ser jeg dem også!! Susanne
Kristina Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 Hvordan er det dere tenker? En dinosaur som tar en gris bakfra. AHAHHAA, it made my day!
Guest Christine Skrevet 2. Mai 2006 Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 HaHa..Jeg ser hundene og grisen og dino'en
Basse Skrevet 2. Mai 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2006 *Ler så jeg holder på å dette ned fra stolen* Den så jeg ikke før omrisset kom, ser den ikke uten å se på omrisset heller forsovidt men... Basse: Den store hunden har jo 2 haler da jo, det går vell ikke Jeg så noe i stad jeg også, men nå husker jeg ikke, og etter du tegna opp de strekene ser jeg ikke noe annet enn de 2 hundene <_< Men jeg veit det er noe annet skjult under der. haha Hihi, jeg vet det.. den halen ble feil.. Det er det eneste som "skurrer" for meg, men halen kan og' gå ned der som hodet til dacsen er, men da har ikke dacksen noe hode lenger Susanne: En amsstaff? Nei, i mitt hoder likner den mer på noe alla' en Airdale terrier, men det er egenttlig ikke helt den jeg tenker på heller, men måtte ta det "nærmeste" jeg fant...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar