Jump to content
Hundesonen.no

Solnedgang - eller to hunder på fjellet?

Basse

Recommended Posts

Mulig det er bare meg som ser dette her, men jeg tok et bilde av en solnedgang, ingen avanserte innstillinger, bare *klikk* og så ble det dette bildet (her vist både i "lovlig størrelse" og' tumbnail).

Jeg ble egentlig ganske fornøyd med bildet, men det var ikke det som var mitt "poeng", nei..

Jeg ser tydelig at tretoppene danner 2 hunder: en middels stor hund (Kanskje en Airdale terrier (bilde)?) og noe som kan likne på en dachs.. Jeg ser den store tydeligere enn den lille, men jeg ser dem.

pb11005726jt.jpg

pb11005724ti.th.jpg

hunderisolnedgang0mv.jpg

Ser dere dem, eller er det kun "mine øyne"?

Og om dere ser dem, hvilke raser likner det på?

Andre som har liknende bilder av "ting en ser i et bilde av noe annet" som de selv har tatt eller som en god venn vil vise frem?

Hihi, jeg lurer på hva dere har spist jeg :D:P

Noen andre med bilder av ting som man ser i et bilde av noe annet?

Eller i alle fall som ser "det andre" selv?

Nå har jeg forsøkt å tegne opp omrisset, det ble ikke så bra, men det er for at dere skal få en "pekepinn" på hva jeg ser...

Tegn omriss dere som ser disusaurer og da :P

Noen som har spist fleinsopp eller tatt pcp i dag, eller?

Så ikke noe jeg - bortsett fra når omrisset kom - DA var am-staffen og dachsen kjempetydelig...

Men morsomt innlegg!

Susanne

(Venter med spenning på omriss av både griser, dino'er og hjort....)

Basse: Den store hunden har jo 2 haler da jo, det går vell ikke :D

Jeg så noe i stad jeg også, men nå husker jeg ikke, og etter du tegna opp de strekene ser jeg ikke noe annet enn de 2 hundene <_<

Men jeg veit det er noe annet skjult under der. haha

hunderisolnedgang0mv.jpg

*Ler så jeg holder på å dette ned fra stolen* :P:D

Den så jeg ikke før omrisset kom, ser den ikke uten å se på omrisset heller forsovidt men...

Basse: Den store hunden har jo 2 haler da jo, det går vell ikke :P

Jeg så noe i stad jeg også, men nå husker jeg ikke, og etter du tegna opp de strekene ser jeg ikke noe annet enn de 2 hundene <_<

Men jeg veit det er noe annet skjult under der. haha

Hihi, jeg vet det.. den halen ble feil.. Det er det eneste som "skurrer" for meg, men halen kan og' gå ned der som hodet til dacsen er, men da har ikke dacksen noe hode lenger :P

Susanne: En amsstaff? :P Nei, i mitt hoder likner den mer på noe alla' en Airdale terrier, men det er egenttlig ikke helt den jeg tenker på heller, men måtte ta det "nærmeste" jeg fant... :P

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...