ingalinn2 Skrevet 6. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2007 Åååååå, de er sååååå fine! Jeg MÅ møte dere en dag! Begynner å gå oppover nå! Jada bare kom du.. ^^, Hvor langt er du kommet? Kjempefine hunder! Og så flotte bilder du tar. Takker og bukker Helt enig! kjempeflott! Schæfere er jo bare såå fine og Nessie ser veldig bra ut. Så ut til at hun koste seg masse! Takk. Nessie koste seg som bare det hun : ) Så fine bilde det var:) Det siste med alle sammen var nydelig<3 Takk! Skikkelig fine hunder Du er flink til å ta bilder forresten TakkeTakk.. Når det gjelder Nessie som kanskje skal stilles ut så har vi ikke så store forventninger. Nessie er veldig firkantig og ikke noe lang og har lite vinkler ( noe jeg liker ) noen dommere er vel ikke så begeistret for det, men hun har jo farger og kan jo trave. Uansett må vi trene mye utstilling sammen med andre hunder. Så vi får se hva det blir til, det hadde jo vært litt morsomt å prøve.. ^^
Guest Just me!! Skrevet 6. August 2007 Rapporter Skrevet 6. August 2007 Nessie var FLOTT! Shit altså. Herlig gjeng du har ja, heldiggris.
MarieR Skrevet 8. August 2007 Rapporter Skrevet 8. August 2007 Pene schæferhundene! Flotte bilder, familiebildet var veldig fint! Nydelige hunder.
ingalinn2 Skrevet 9. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2007 Nessie var FLOTT! Shit altså. Herlig gjeng du har ja, heldiggris. Hehe.. Takk, er veldig fornøyd med dem ja Pen Schäfer Takk, takk . Pene schæferhundene! Flotte bilder, familiebildet var veldig fint! Nydelige hunder. Takk..
Miriam Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Nok en god grunn til at hun ble oppkalt etter sjømonsteret i Loch Ness, Nessie.. Utrolig bra! Tror jeg har retriever-versjonen
Yakine Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Oioioi! Så fine de er! Og Nessie da! Herlig!
Eva-Kihla Skrevet 9. August 2007 Rapporter Skrevet 9. August 2007 Hele gjengen samlet; mor og barn, Irja som ligger og Nansen og Nessie som sitter Verdens herligste gjeng KJEMPE fint bilde!!
ingalinn2 Skrevet 12. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2007 Utrolig bra! Tror jeg har retriever-versjonen Ja, Nessie er virkelig en ordentlig badenymfe! Oioioi! Så fine de er! Og Nessie da! Herlig! Takk ^^ KJEMPE fint bilde! Takk, takk ^^ kjempefine bilder! og fine hunder Takk, Takk Må ha det, bare må ha det.. http://img145.imageshack.us/img145/9926/mahadetpb4.jpg
Peers Skrevet 13. August 2007 Rapporter Skrevet 13. August 2007 Det siste bildet der var utrolig stilig
SoppenCamilla Skrevet 13. August 2007 Rapporter Skrevet 13. August 2007 Hahaha, diiigert gap på søtingsen!
ingalinn2 Skrevet 15. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2007 Det siste bildet der var utrolig stilig Takk Hahaha, diiigert gap på søtingsen! Klart hun har stort gap, hun er jo så glad i mat:) Nam, potet er godt
SoppenCamilla Skrevet 16. August 2007 Rapporter Skrevet 16. August 2007 Tihi ^^ Ååh, Joy er skikkelig kresen ho, ville ikke ha Norwegian Polar engang.. Men Vom og Hundemat var digg, da!
ingalinn2 Skrevet 17. August 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2007 Tihi ^^ Ååh, Joy er skikkelig kresen ho, ville ikke ha Norwegian Polar engang.. Men Vom og Hundemat var digg, da! Hehe.. Nessie spiser nesten alt hun
ingalinn2 Skrevet 3. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2007 Wee..! Gode Nansen. Først Nansen.. Så Nessie
Ricco Skrevet 3. September 2007 Rapporter Skrevet 3. September 2007 Hærlige bilder av noen nydelige hunder! Kjenner jeg blir i godt humør bare av å se på dei.
SoppenCamilla Skrevet 4. September 2007 Rapporter Skrevet 4. September 2007 Enig med Sølvi, utrolig fine bilder av nyyydelige hunder!
Guest Just me!! Skrevet 4. September 2007 Rapporter Skrevet 4. September 2007 Så utrolig herlig hun er! Fineste schæferen.
ingalinn2 Skrevet 4. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2007 Hærlige bilder av noen nydelige hunder! Kjenner jeg blir i godt humør bare av å se på dei. Ja, de er noen ordentlige glade og herlige hunder:) Enig med Sølvi, utrolig fine bilder av nyyydelige hunder! Taaaaaaaaakk Så utrolig herlig hun er! Fineste schæferen. Takk Jeg og Nessie skal forresten prøve oss på ferdselsprøven til helga, og jeg håper det skal gå greit. Hun har tingene inne, men så er det nå noe som heter nerver... Altså mine nerver.. Jeg er vel som de aller fleste å blir litt nervøs før konkurranse, men det som er litt dumt er at Nessie reagerer litt på at jeg er nervøs.. Men vi overlever vel..
ingalinn2 Skrevet 9. September 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2007 Jippi!! Nå har jeg og Nessie bestått ferdselsprøven, og Nessie har fått tittelen BH Det gikk egentlig helt etter forventningene, litt for mye hopp å sprett.. Og i steden for sitt under marsj fant Nessie ut at stå under marsj er mye kulere... Men hun besto uansett fordi hun reagerte på kommando uansett om hun ikke satt så På mentaldelen gikk alt helt fint.. Så nå heter hun: BH Nessie av Buschgarten :icon_fun: Når jeg mener hopp å sprett ser det slik ut: Hehe.. Eller kanskje ikke helt slik da .. Vi trener ihvertfall på å få slutt på det
Miriam Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Hey! Grattis! Så moro! Nessie er skikkelig fiiin!
-Vilde- Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Gratulerer! Nessie er kjempepen!
Marthe Skrevet 9. September 2007 Rapporter Skrevet 9. September 2007 Gratulerer Flotte bilder du tar forresten
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar