Gå til innhold
Hundesonen.no

Fant nise


Gjest

Recommended Posts

Guest Christine

Vi har også veeeldig små haier i Norge :D

OOOG...Om det blir varmere i vanne, (om det blir 20grader) så har forskere funnet ut at Hvithaiene eller noen andre farlige haier kan legge på svøm til oss.. :)

*vil ikke bade mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også veeeldig små haier i Norge :(

OOOG...Om det blir varmere i vanne, (om det blir 20grader) så har forskere funnet ut at Hvithaiene eller noen andre farlige haier kan legge på svøm til oss.. :(

*vil ikke bade mer*

ÅÅh så kult :D . *håper på varmere vann* , slipper jeg å dra så forferdelig langt for å få dykke med haier. Nyyydelige vesen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også veeeldig små haier i Norge :(

OOOG...Om det blir varmere i vanne, (om det blir 20grader) så har forskere funnet ut at Hvithaiene eller noen andre farlige haier kan legge på svøm til oss.. :D

*vil ikke bade mer*

*Løpe å ta dykkerserfikatet og sette seg ved stranden å vente på haien* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

ÅÅh så kult :D . *håper på varmere vann* , slipper jeg å dra så forferdelig langt for å få dykke med haier. Nyyydelige vesen :)

:( Og hva sier så sambo om det? :o

Du vet at de er...Farlige ja? :o

Edit: Trine, du er jo også gal :(:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Og hva sier så sambo om det? :(

Du vet at de er...Farlige ja? :(

Han har da vitterlig ingenting han skulle ha sagt :o . Klart jeg vet de er farlige, de er jo litt av sjarmen med de hehe. Men tror nok dykkingen i første omgang blir ned i et sånt bur de senker ned i havet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da vitterlig ingenting han skulle ha sagt :( . Klart jeg vet de er farlige, de er jo litt av sjarmen med de hehe. Men tror nok dykkingen i første omgang blir ned i et sånt bur de senker ned i havet :D

Så lenge jeg så bli med så.......... :)

Prøvde å få nise på kroken en gang men de var for smarte...

Norges svar på delfiner... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også veeeldig små haier i Norge :(

OOOG...Om det blir varmere i vanne, (om det blir 20grader) så har forskere funnet ut at Hvithaiene eller noen andre farlige haier kan legge på svøm til oss.. :D

*vil ikke bade mer*

Vi har STORE haier her i norge også.

Brugde: http://www.kjerringoy.no/bilder/uploads/di...rse/brugde2.jpg

Håkjerring: http://fish-view.imr.no/images/P550px/bild...j_jm2002_02.jpg

Håbrann: http://www.surfersvillage.com/img/news/18629.jpg

Dette er store beist av noen haier.

Det er også blitt observert mako hai og blåhai i norge flere gangeer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg badet og det kom en brugde hadde jeg dødd.. Ser de forskjell på meg og en plante tro?

Om det er stor forskjell fra deg og en plante vet eg ikke men det er STOR forskjell fra deg og plankton ja. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi har flere. Det drives jo hvalfangst i Norge. Vi har bl.a disse:

vågehval, grindhval, knølhval, spermhval, spekkhogger, finnhval, springer og nise. Sikkert flere også.

Har tumlere, nebbhval, narhval og hvithval også. Er vel blåhval her også, er det ikke?

Noen som har tenkt på at hval er et rart ord? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå.. Jeg vil se sånn brugde.. og sånna store hvaler... Er det noe sted i norge de holder sånn hval/hai safari:p (sorry, er litt dum ja)

Eneste jeg vet om er spekkhuggersafari i Tysfjord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I (på?) Andenes i Lofoten kan du være med på hvalsafari.

På Andenes ja, som ikke ligger i Lofoten men i Vesterålen ( ble nesten fornærmet nå ja :) ) En helt fantastisk flott plass som jeg anbefaler alle å reise til (nope jeg er slettes ikke inhabil bare fordi jeg er derfra ;) ) . Har dog aldri vært ute med hvalsafaribåten, men har stått på land å sett hval. Kommer masse spekkhoggere forbi innimellom som vi kunne se fra klasserommet når jeg gikk på barneskolen.

Andøy hvalsafari

Whalesafari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Ingen i kommunen som har vist interesse nei... Meldte fra til Miljøavdelinga i kommunen, under viltavdelinga. Det skulle vel gå inn under miljøavdelinga vil jeg tro?

Kanskje man skulle ringe renholdsverket? Det er hvertfall de som rydder opp "roadkill".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...